روز بارانی

سلام دوستان عزیزم
شهادت امام صادق(ع) رو به همه ی دوستان تسلیت عرض میکنم.
آقا بارون چقدر قشنگه. اینجا اتاق آریانا پشت کامپیوترم نشستم؛ازصدای بارون هم دارم کلی لذت میبرم.خیلی قشنگه که آدم الان بره زیر بارون و راه بره و بخونه!!!به نظر شما اینطور نیست؟
یه شعر قشنگ تو وبلاگ زهرا دیدم که حیفم اومد ننویسمش اینجا:

مردم شهر سیاه ، خنده هاشان همه از روی ریاست.
و به غیر از دو سه دوست،‌ که هر از گاهی چند
لب جویی بنشینیم و زهم یاد کنیم،‌
دلشان سنگ سیاست...
ما در این شهر دویدیم و دویدیم ، چه سود؟
هر کجا پرسه زدیم، خبر از عشق نبود...
و تو ای مرغ مهاجر که از این شهر گذر خواهی کرد؛
نکند از هوس دانه گندم به زمین بنشینی
گندم شهر سیاه نسلش از وسوسه شیطانهاست... .


امروز صبح (البته نزدیکای ظهر) که بیدار شدم دیدم آب قطع شده.منم میخواستم برم با دوستام بیرون بعد تازه ماشینمون هم بنزین نداشت.(چقدر لج آدم در میاد)! دیگه منم رفتم بنزین زدم و یه ظرف آب از پمپ بنزین آوردم.بعد هم رفتم دنبال عماد و جواد و امین و کلی تو خیابونها ول گشتیم و از بارون لذت بردیم.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ...ـــــــــــــــــــــــــ...ـــــــــــــــــــــــــــــ...
دوباره فردا صبح باید برم اصفهان و درس و دانشگاه و....کلی بدبختی.وای حالم گرفته میشه.فردا ظهر که برسم ساعت ۳ امتحان تربیت بدنی(به قول بچه ها پرورش اسب) دارم.باید ۳۵ تا شنا برم و در ۶ دقیقه ۱۵۰۰ متر بدوم.
این وبلاگ ما هم به هر دری که میزنم درست نمیشه.آقا کسی نیست که منو راهنمایی کنه؟
البته بد هم نشد چون اینجا(بلاگاسکای)خیلی بهتر از پرشین بلاگه و من بیشتر باهاش حال میکنم.
.....................................
من ۱۱ دی امتحان نقشه کشی دارم و خیلی میترسم آخه اصلا بلد نیستم.آخه برق رو چه به تجسم فضایی و پرپکتیو و... .من تمام درس هامو مطمئنم که نمره ی خوب میگیرم غیر از نقشه کشی.امین هم صبح رفته بود حذفش کرده بود.البته اون یه دانشگته دیگه درس میخونه ولی انگار اونم از این درس مزخرف خوشش نمیاد.یکی دیگه از مسائلی که من از این درس خوشم نمیاد استادشه.یه خانومه که تا منو میبینه انگار ارث باباشو میخواد.گیر میده سر چیزای الکی
آخه من چه جوری بگم درسایی رو میتونم بخونم که بهشون علاقه دارم؟!!!
دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر      کز دیو  و دد ملولم  و   انسانم  آرزوست
گفتند  یافت  می نشود  جسته ایم  ما       گفت آنچه یافت می نشود آنم آرزوست
                                               حق یارتان
                                                    آریانا

نظرات 6 + ارسال نظر
[ بدون نام ] شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:15 ب.ظ http://www.kalo.blogsky.com

سلم وب خوبی دای به منن هم سر بزن

[ بدون نام ] شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 05:18 ب.ظ http://www.ghermezha.persinblog.com

سلام وب خوبی داری به منم سر بزن

آتروپاتکان اهورایی شنبه 29 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 09:28 ب.ظ http://www.atropatkan.blogsky.com

سلام اومده بودی وبلاگم
ممنونم
ولی بگو چرا با من موافق نیستی
بای

زهرا سه‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1382 ساعت 07:24 ب.ظ http://zahra-hb.com

سلام آریانا جان
از هک در اومدی؟:)

باقر چهارشنبه 3 دی‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ب.ظ http://LoveRainySky.persianblog.com

سلام. وبلاگ قشنگی داری. وقت کردی به من هم سر بزن.(آسمان بارانی عشق). راستی اگه دوست داشتی خوشحال می شم با هم تبادل لینک داشته باشیم.

سیمون پنج‌شنبه 4 دی‌ماه سال 1382 ساعت 08:12 ب.ظ

میشه لطف کنی بگی آریانا اسم خانمهاست یا آقایون تا آونحائی من ویدونم آریا مرد هست آریانا خانم من خط اول راخوندم دیدیم نه این وبلاگ بدرد من نمیخوره حالا اگه دوست داشتی پاسخ میدی اگه ندادی هم مهم نیست چون من دیگه این ورا پیدام نمیشه امیدوارم که ناراحت نشی من نظرم را رو راست بهت گقتم. موفق باشی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد