سال نو مبارک

سلام خدمت تمام دوستای خوبم.
عید همتون مبارک نوروزتون پیروز
امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشین و در کنار خانواده زندگی خوبی داشته باشین.

عزیزمن!

عشق را قبله نکردی تا پرواز را یاد بگیری

شادمانه گریستن را

به تمامی دیدن ، شنیدن ، بوسیدن

لمس کردن را

رابطه ای زنده و پویا با اشیا برقرار کردن را

به نیروی لایزال تبدیل شدن را

نه فقط به فردا

به هزاران سال بعد اندیشیدن را

نه فقط به مردم یک محله ، یک شهر ، یک سرزمین

بل به انسان اندیشیدن را

عزیز من !

آخر عاشق نشدی

تا برای بودن ، رفتن ، ساختن ، خواندن

جنگیدن ، خندیدن ، رقصیدن

و خوب و پرشکوه مردن

دلیلی داشته باشی

آخر عاشق نشدی عزیزمن!

چه کنم ؟

چه کنم که نخواستی یا نتوانستی

به سوی چیزی که اعتباری ، شکوهی ، ظرافتی ،

لطفی ، ملاحتی ، عطری و زیبایی یگانه ای دارد ،

پلی از ابریشم هزار رنگ عشق بسازی

وبندبازانه آن پل ابریشمین را بپیمایی

چه کنم ؟

از عشق سخن باید گفت....همیشه از عشق سخن باید گفت....

حق یارتان.
آریانا.

نظرات 3 + ارسال نظر
مهدا دوشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 05:54 ب.ظ http://speakingwithyou.persianblog.com

سلام! آخه خیلی وقت بود ازت خبری نشد! گفتم حتما گذاشتی کنار بلاگری رو! حالا عیدت مبارک! خیلی این شعره قشنگه !مگه نه کلک؟؟؟؟:D

احسان(پسرایرونی) شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1383 ساعت 03:39 ق.ظ http://pesarironi.com

سلام چاکــــــــــــــــــــــــــــــــر. سال نو مبارک. امیدوارم سالی خوب و پرازموفقیت در پیش رو داشته باشی . راستی آدرس لینک منو به دات کام تغییر بده ممنون میشم. فعلا بای بای

وب پن !! شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 09:27 ب.ظ

سلام... حتما بهت لینک میدم.زووووووووووووود

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد