واشنگتن تایمز:طرح اسرائیل شامل حمله دقیق با موشک هاى هدایت شونده از طریق ماهواره هاى جاسوسى به تاسیسات هسته اى در بوشهر و نطنز و اراک در ایران است. حمله ضربتى اسرائیل تنها 80 ثانیه طول خواهد کشید.

روزنامه واشنگتن تایمز نوشت که اسراییل براى حمله نظامى به تاسیسات هسته اى جمهورى اسلامى برنامه ریزى کرده است. این روزنامه آمریکایى فاش کرد که اسرائیل طرحى را براى هدف قرار دادن تاسیسات هسته اى ایران تهیه کرده است.
به نوشته واشنگتن تایمز این سناریو که در حال حاضر تهیه شده است، شامل حمله دقیق اسرائیل با موشک هاى هدایت شونده از طریق ماهواره هاى جاسوسى به تاسیسات هسته اى در بوشهر و نطنز و اراک در ایران است. حمله ضربتى اسرائیل تنها 80 ثانیه طول خواهد کشید.



گزارش واشنگتن تایمز دو روز پس از سفر سیلون شالوم وزیر خارجه اسرائیل به آمریکا و دیدار وی با کوندالیزا رایس و کالین پاول انتشار یافته است. روزنامه‌ى هاآرتص، چاپ اسرائیل در شماره جمعه گذشته "گفتگو با مقامات آمریکایى پیرامون برنامه هاى هسته اى ایران به دنبال اعلام آغاز مجددا تولید قطعات دستگاه‌هاى سانتریفیوژ ایران" را یکی از محورهای اصلی دیدار شالوم و رایس اعلام کرده بود. پس ار این دیدار شالوم در اظهار نظری پیرامون برنامه های هسته ای جمهوری اسلامی گفته بود که اسرائیل از این که هدف حمله هسته‌اى ایران قرار گیرد، ناراحت است و از آمریکا خواسته در اجلاس ماه سپتامبر آژانس بین‌المللى انرژى اتمی، پرونده ایران را به شوراى امنیت سازمان ملل ارجاع دهد.
شالوم همچنین تصریح کرد که "اسرائیل منتظر جامعه بین‌الملل نمی‌ماند و اگر خطر جدى باشد خود دست به اقدام خواهد زد."
گفتنی است که اسرائیل خود حدود 200 موشک هسته ای دارد و با حمایت آمریکا اجازه نظارت بر تاسیسات هسته ای خود را به آژانس بین‌المللى انرژى اتمى نمی دهد. اسراییل پیش از این به تاسیسات هسته ای عراق حمله کرده است. منبع: موعود

 


اسرائیل به خود جرئت این کار را نخواهد داد تا وقتی در این مملکت مردم با یاد حسین(ع)زنده اند.
حق یارتان!
آریانا!
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد