سلام
من رضا هستم . تا حالا هرچی تو این وبلوگ خواندید کار اریانا  بوده ولی از این به بعد باید چرندیات من رو هم تحمل کنید
حق یارتان
بی تو مهتاب شبی باز از ان کوچه گذشتم       
                                                         همه تن چشم شدم خیره به دنبال تو گشتم
شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم
                                                          شدم ان عاشق دیوانه که بودم
در نهان خانه جانم گل یاد تو درخشید
                                             باغ صد خاطره خندید 
                                                                      عطر صد خاطره پیچید
یادم امد که شبی با هم از ان کوچه گذشتیم
                                                          پر گشودیم و در ان خلوت دل خواسته گشتیم
ساعتی بر لب ان جوی نشستیم
                                        تو همه راز جهان ریخته در چشم سیاهت

                                      
  من همه محو تماشای نگاهت
نظرات 2 + ارسال نظر
رفوزه دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 07:25 ب.ظ http://partizanha.blogsky.com

سلام
شعرت قشنگ بود آقا رضا
امیدوارم شما هم مثل آریانا موفق باشی

بچه های اعماق دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

سلام دوست جدید و عزیز من
شعر زیبایی بود برای شروع از استاد گرامی مشیری
خوش آمدی
به آریانای عزیز هم سلام ما رو برسون دعا گوی هر دوی شما عزیزان هستم
راستی منم آپ دیت کردم
امیدوارم شاد و پر مهر باشید تا بعد فلا.....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد