گریه

به نام دوست
سلام دوستان.میخواستم دیگه نیام اینجا و بنویسم ولی انگار اصلا نمیشه.دارم از بیکاری و
بی برنامگی دیوونه میشم.
دلمون به ایران خوش بود که قهرمان بشه ولی معلوم نشد چی شده بود که بازی کن ها اینجوری بازی میکردن.
البته به نظر من الان هر کسی یه چیزی میگه ولی یه چیزی که من شنیدم و البته خیلی غیر منطقی بود حرفای زیره که بخونید بد نیست...
بعضی ها میگفتن آوردن داور لبنانی کار خود ایران بوده و تمام این کارها و بازی و کشوندن بازی به پنالتی و یحیی و .....همش برنامه ریزی شده بوده واسه اینکه ایران فینال نره که مبادا مردم بریزن تو خیابون و از این حرفا.
.............................................
راستی این جریان ایمیل یاهو و کی لاگر و کارت اینترنت مجانی و... چیه؟راسته؟ دروغه؟ چیه؟
............
یکی از بهترین وبلاگ هایی که همیشه میرم اونجا(البته به خاطر مشترک بودن رشته هامون)
وبلاگ چلچله هستش که تولدشه.  تولدت مبارک .
............
نتایج کنکور هم اومده و الان بازار انتخاب رشته داغه.بعضی ها هم این وسط دارن مردم رو تلکه میکنن.به تمام بچه ها توصیه میکنم فقط بر اساس علاقه انتخاب رشته کنن نه بر اساس حرف مردم.چون خودتون میخواین با این رشته یه عمر زندگی کنین و اگه دوستش نداشته باشین ۴ سال تو دانشگاه سختی میکشین ۱۰۰ سال تو زندگی.به امید موفقیت تمام جوون های ایران!
.............................
یادم رفت روز مادر رو تبریک بگم.
حق یارتان!!!
آریانا!


نظرات 2 + ارسال نظر
چلچله شمالی سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 01:06 ق.ظ http://chelchelee.persianblog.com

سلام دوست عزیز.

eeeeeeeee
تولد چلچله ست؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مبارکه :) ایشالا n سالی که گفتی زنده باشه‌ :) البته با بودن همه دوستاش...

آقا از فوتبال دیگه هیچی نگیم بهتره...

منم برا بچه های مردم انتخاب رشته میکنم ولی متاسفانه ( یا خوشبختانه ) تلکه شون نمی کنم ( حالا فقط یه نفر ازم راهنمایی خواسته ها٬ چه بزرگش کردم: بچه های مردم D: )

دیگه هم نگو نمی خواستم اینجا بنویسم. اگه ننویسی تکلیف اینهمه طرفدار چی میشه؟! :)

شاد و سربلند باشی...

رفوزه سه‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:28 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

سلام
خوب هستین؟
می بینم که جو فوتبال شما رو حسابی گرفته!
از اولش می دونستم ایران سومه و بس!
مبارکه داورا باشه که به هدفشون رسیدن!
آپدیت کردم.
خودت دیر آپ می کنی ، بعد به من گیر میدیا!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد