به نام خدا
سلام به همه ی دوستان گلم.
اول از همه عیدتون مبارک.
ببخشید یه چند روزی نبودم.رفته بودم واسه ثبت نام دانشگاه و این حرفا.یه چند روزی رفتیم شاهرود.ثبت نام کردم.
امسال بچه ها همشون دانشگاه قبول شدن.اونم رشته های توپ.به همشون تبریک میگم.
علی اکبر مهندسی نفت اهواز؛علی و رضا(همون که قراره سالی یه بار اینجا بنویسه) مهندسی برق مالک اشتر؛جواد صنایع دستی شیراز ؛عبدازهرا مهندسی نفت آبادان؛
اسماعیل مهندسی نگهداری هواپیما شهید ستاری؛حسین مهندسی کشتی بوشهر؛علی ریاضی اصفهان؛جعفر آمار بوشهر؛وحید مهندسی برق شهید ستاری و.................
آریانا هم مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود(:o).
ـــــــــــــــــــــــــــ
راستی لوگوی جدید منو هم دیدین؟رفوزه جون زحمتشو کشیده خیلی هم قشنگ درست کرده خیلی هم ما رو شرمنده کرده.
------------------------------
انشاالله از شنبه دیگه باید برم شاهرود و از اونجا وبلاگ نویسی کنم.واسم دعا کنین بتونم این وبلاگ رو ادامه بدم.
از آقا رضا هم خواهش میکنم اگه واسش زحمتی نیست لا اقل هفته ای یه بار اینجا بنویسه.

اینم از حمید مصدق:
من پرواز کرده ام.
                      از بام های دنیا
                                            تا دام های دنیا.
حق یارتان!!!
آریانا!







نظرات 2 + ارسال نظر
بهداد دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 05:13 ب.ظ http://behdad62.persianblog.com

سلام امید وارم که هر جا هستین حالتون خوب باشه و آروزی سلامتی می کنم ممنونم که به وبلاگ این حقیر سر زدید
تبریک می گم موفقیت شما رو درکنکور
من می تونم اطلاعاتی رو در مورد شاهرود بهتون بدم چون یک ترم در اونجا مهمان بودم
وبلاگ متنوع و زیبایی دارید!

[ بدون نام ] دوشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1383 ساعت 09:16 ب.ظ

salam ariana jan khoobi? bi vafa shodi be masar nemizanii
eidetam mobarak, sabz bashi va movafagh

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد