به نام حق

به نام او
سلام خدمت تمام دوستای عزیزم.
الان حدود ۷ روز کلاسا رو تعطیل کردم اومدم خونه.تازه خیال برگشتن هم ندارم.خیلی خوبه که آدم بی خیال باشه.وقتی فکرشو میکنم که دواره این همه راه باید برم پشتم میلرزه.خوش به حال اونایی که تو شهر خودشون درس میخونن.خیلی راحتن.ما تو خوابگاهمون ۵ نفر هستیم که البته شکر خدا  خیلی با هم خوبیم.۲نفر اهل نیشابور هستن.یه نفر قائمشهریه.یه مشهدی و خودم.
تنها کاری که نمیشه کرد درس خوندنه.اونم با این استادا که خیلی سخت میگیرن.
البته تصمیم گرفتم از حالا درس بخونم که لا اقل معدلم بالا بشه شاید بتونم انتقالی بگیرم شیراز.
راستی اگه کسی درباره ی مهندسی راه آهن دانشگاه علم وصنعت اطلاعی داره حتما به من هم بگه.ممنوم میشم.
حق یارتان!!!
آریانا!
نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام .والا اطلاع چندانی از این رشته ندارم ولی دانشگاه علم وصنعت دانشگاه خوبی است.ضمنا این یک اصل است که تحصیل در تهران تقریبا اشتغال را هم تضمین میکند
من دانشجوی مهندسی برق دانشگاه صنعتی اصفهان هستم ورودی۸۳ اما هر۴گرایشمهندسی نفت اهواز را آورده ام لط
فا اگر راهنمایی داری یک ایمیل سریع بزنmogtabanoly@yahoo.com

مجتبی پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 12:10 ب.ظ http://jkh

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد