آژانس شیشه ای

به نام خدا 

GHm 

سلام 

الان داشتم فیلم آژانس شیشه ای رو می دیدم..  

نمی دونم چی بگم در موردش چون اصلاً گفتنی نیست.. 

حتما ببینیدش حتی اگه چند دفعه دیدینش 

بعضی وقتا به فکرش میفتم 

ماجراهایی که اتفاق افتادن  

شاد 

غمگین   

ترس   

خوشحالی 

ناراحتی 

علاقه 

نفرت 

حسادت 

دوستی 

دشمنی 

غیبت 

تعریف 

خیانت 

توهم 

فکر 

خیال 

راست 

دروغ 

شلوغی 

آرامش 

درد دل 

ابراز 

پنهان کردن
گفتن 

نگفتن 

دیدن 

پنهان شدن 

.. 

و کلی حس دیگه که تجربه کردم 

نمیدونم کجاها اشتباه کردم 

نمی دونم هر اتفاقی که میفته چقدر باید برام مهم باشه 

ارزش هر کی چقدره 

ارزش من چقدره 

برای خودم 

برای دیگران  

 

در مورد خیلی چیزا هنوز مطمئن نیستم 

چیزایی که تو زندگی خیلی مهمه و ممکنه به اطمینان رسیدن دیر بشه 

خیلی باید فکر کنم 

 

دیگه دیر وقته 

صبح باید برم کتابخونه 

 

خیلی برامون دعا کنین 

هر آنکه جانب اهل خدا نگه دارد 

خداش در همه حال از بلا نگه دارد 

 یا حق!!

نظرات 3 + ارسال نظر
سجاد شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ http://www.links.rahpuyan.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید برای من باعث افتخاره اگر شما هم مایل به تبادل لینک با سایت من باشید.
اگر مایل بودید سایت من را با عنوان " تالار گفتمان رهپویان ایران " به آدرس www.rahpuyan.ir/index.php و یا " تبادل لینک با رهپویان " به آدرس www.links.rahpuyan.ir لینک کنید و بعد با مراجعه به www.links.rahpuyan.ir از طریق ارسال لینک وبلاگ خود را با هر عنوان و توضیحی به ثبت برسانید. لینک شما حداکثر ظرف 24 ساعت تایید خواهد شد در صورتی که هر دو لینک بالا را در وبلاگ خود قرار دادید آدرس وبلاگ خود را یک بار در لینک های روزانه و یک بار در لینک های ثابت سایت www.links.rahpuyan.ir به ثبت برسانید
متشکرم

blueboat شنبه 2 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.blueboat.blogsky.com

زندگی مانند دوچرخه سواری است ..برای حفظ تعادلت همیشه باید در حرکت باشی.

راحیل سه‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 08:16 ب.ظ http://rm15persianblog.ir

قدیما دیدمش یادم نمیاد....

آپم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد