فارغ التحصیلی

این چند روز یه دفعه سرم شلوغ شد

هفته ی پیش رضا باهام تماس گرفت و گفت که واسه ی کارای مکه باید بیای شاهرود

من هم 4 شنبه به هر زحمتی بود رفتم و پنج شنبه اونجا بودم

تا ظهر کارها رو انجام دادم

رضا مشهد بود،گفتم حالا که تا اینجا اومدم صبر کنم تا رضا رو هم ببینم

شنبه صبح رفتم دانشگاه

مسئول آموزش بهم گفت که مدیر گروه تو برگه ی فارغ التحصیلیت نوشته که تخلف داری

خیلی جا خوردم

من فقط یه تخلف کوچیک داشتم

آزمایشگاه اندازه گیری رو که برداشتم پیشنیازش رو حذف تکدرس کردم

وقتی نامه ی مدیر گروه رو دیدم بیشتر جا خوردم

2 تا تخلف دیگه واسم نوشته بود که اصلا منطقی نبودن

کلی صبر کردم تا تشریف آوردن

هر چی گفتم که بابا این حرفایی که می زنی غیر منطقی هستن زیر بار نرفت

مسئولین آموزش کل هم هر کدوم یه حرفی میزدن

ولی متوجه شدم که چون با هم مشکل دارن نمی خوان قبول کنن که حرف زور میزنن

...

چند روز الاف شدیم

ولی باباخره حل شد و من فارغ التحصیل شدم

تسویه حساب هم بمونه واسه بعد از عید


یا حق!!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد