کار

سلام

بعد از چند روز  تلاش در مقابله با این دندون شکسته بالاخره تونستم بر این مشکل غلبه کنم

این دو سه روز اخیر دنبال کارای فارغ التحصیلی بودم

وقتی داشتم امضا های جاهای مختلف رو می گرفتم  یاد اون روزایی افتادم که واسه ثبت نام اومده بودیم اینجا

و حالا چقدر غریبانه داشتم کارای فارغ التحصیلی رو انجام می دادم

امروز کارت دانشجوییم رو هم تحویل دادم و رسما دوره ی لیسانس تموم شد و بنده با لقب مهندس وارد جامعه شدم

چن جا رو قبلا واسه کار پرسیده بودم که همه کارت پایان خدمت می خواستن

اینجا یه کارخونه تولید ماشین هست که خیلی زیاد مرتبط با رشته ام هستش

اون رو هم رفتم درخواست کار دادم که موافقت شد

بهم زنگ زدن و گفتن که مدارکتو بیار

البته حقوقش خیلی خوب نیست ولی واسه تجربه و رفع بیکاری خیلی هم عالیه

احتمالا همین روزا باید شروع به کار کنم

از هفت صبح تا شش عصر

احتمالا خیلی سخته ولی بالاخره زندگی همینه دیگه

باید سختی کشید

واسه شروع بد نیست

دندون شکسته

سلام

تعطیلات هم تموم شد

چقدر این نوروز و عید و عید دیدنی و دید و بازدید تو روحیه ی آدم تاثیر میزاره

تعطیلات تقریبا با بیشتر اعضای خونواده رو که بعضی هاشون رو خیلی وقت بود ندیده بودم دیداری تازه کردم

13 رو هم از ترس بد یمنی و نحسی و بدی به دامان طبیعت پناه بردیم و بخوشبختانه بخیر گذشت و خدا رو شکر آسیبی به کسی نرسید

ایشالا تا آخر سال همینطور پیش بره

چند روزی هست که با این نرم افزار DigSilent ور میرم تا کارایی رو که می خوام انجام بدم ولی هنوز موفق به کشف رمز و رازهاش نشدم

به پیشنهاد دوست خوبم آقا حامد یه ایمیل به قسمت پشتیبانی نرم افزار زدم ولی هنوز جوابم رو ندادن

برای رفع بیکاری و انجام پاره ای از امور تصمیم گرفتیم این هفته رو سری به شاهرود بزنیم که نمیدونم یهو چی شد که دندان بیچاره ی ما با چند عدد صداهای عجیب و غریب شکست

به پزشک مراجعه کردیم فرمودند چون قبلا پر شده باید روکش کنی و نوبتی به ما دادند

با دندون شکسته که مسافرت نمیشه رفت

درد دندان دارم و دردم نمی داند کسی     داور دادار داند درد دندان مرا

خدا رو شکر این چند روز چقدر بارون اومد

واقعا زیبا بود و قدرت خدا نمایان

اواسط اردیبهشت هم کنکور دانشگاه آزاد هستش که کم کم باید شروع کنم به مطالعه

فوتبال هم که اعصابمون رو خورد کرد

واقعا احساسات میلیون ها آدم جریحه دار شد

به نظر میاد این قضیه اسطوره کشی در کشور ما همچنان ادامه خواهد داشت

اون از رضا زاده که داشت به اسطوره تبدیل می شد و این هم از علی دایی

بیچاره خودش هم نفهمید چی شد،بد رودست خورد 

 و خیلی های دیگه

قبل تر ها سرشون رو زیر آب میکردن (مثل داستان هایی که از تختی میگن)

حالا چهرشون رو خراب می کنن

به هر قیمتی که شده حتی اگه با احساسات مردم بازی بشه

من هر سال موقع سال تحویل منتظرم که آهنگ مخصوص لحظه ی تحویل سال پخش بشه که اونم امسال نشد

دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر

کز دیو  و دد ملولم و انسانم آرزوست

 گفتند یافت می نشود جسته ایم ما

گفت آنچه یافت می نشود آنم آرزوست

یا حق!!

امسال سال گاوه و متقابلا بنده هم متولد سال گاو

البنه به اینجا ختم نمی شه و بنده همچنین متولد ماه گاو هم هستم

یعنی خیلی...

البته دور از جون

ما این رو به فال نیک گرفته و برای خودمان از درگاه باریتعالی سالی سرشار از موفقیت رو مسئلت داریم

چقدر من این گاو رو دوست دارم

از بچه گی هم خیلی به گاو علاقه داشتم

(راستش تا حالا فکرشو هم نکرده بودم که گاو رو اینقدر دوست داشته باشم)


بعضی اوقات انسان به خودش قول می ده که کاری رو که می دونه درست نیست انجام نده

ولی گاهی شرایطی پیش میاد که نمی دونم چرا ولی همه چی فراموش میشه

اون کار اشتباه انجام می شه و بعد از چند دقیقه که به خودت میای می بینی که فقط تو موندی و نتیجه ی کاری که انجام دادی

دیگه هم کاری ازت بر نمیاد

سعی می کنی روی اون کارت پافشاری کنی یا اینکه یه جوری توجیهش کنی که هر دوتاش کارو خرابتر می کنه

کاش وقتی که در حال انجام کاری هستیم حضور خدا رو کنارمون احساس کنیم

بگذریم...

به خودم قول دادم که از امسال عید کارای بدم رو ترک کنم

ولی همون روز دوم سوم یه سوتی بزرگ دادم که حسابی شرمندم

باز هم بگذریم...

دیشب جشن ازدواج یکی از بهترین دوستام بود

خیلی خوشحال بودم،خیلی هم خوش گذشت

تا ساعت حدودای 3 شب اونجا بودیم

دیگه دیر وقت بود

من هم کلید خونمون رو با خودم نبرده بودم

وقتی که عروس رفت خونه و مجلس خونوادگی شد زدم پس کله ی خودم و گفتم که دیگه

بیا برو خونتون

قبلش با داداشم هماهنگ کردم که نخوابه تا وقتی میام پشت در نمونم

بنده خدا تا 3 بیدار نشسته بود که من بیام خونه


امروز هم دو سری مهمون داشتیم

امسال تا حالا که قسمت نبوده بریم سفر

هر دفعه یه کاری پیش اومده که هنوز موندگاریم

من بجز جنوب شرق ایران و همچنین کرمانشاه و کاشان تقریبا بیشتر شهرای ایران رو رفتم

خاطره های خیلی خوبی هم دارم

واقعا کشور زیبایی داریم

و مردم دوست داشتنی

بیشترین شهری رو هم که ازش خوشم اومد ملایر بود

خیلی قشنگ بود و به دلم نشست

وای که اون شب چقدر خندیدیم.


حالا ما موندیم و یه عالمه تعطیلی که نمیدونم چیکارشون کنم

این گذرنامه ی ما هم نیومد

صبح باید برم اداره ی پست ببینم چی شد


بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم

کز بهر جرعه ای همه محتاج این دریم

یا حق!!





عیدتون مبارک

به نام حق

سلام

عید همه مبارک

چقدر این نوروز قشنگه

از چند روز قبلش گرفته تا روز عید و لحظه ی سال تحویل و آهنگ مخصوص تحویل سال و دید و بازدید و ..

واقعا زیباست

چند روز پیش رفته بودم وسایل هفت سین رو تهیه کنم

جنب و جوش مردم

تلاش واسه شروع سالی جدید و خوب

امید

همکاری

دوست داشتن

واقعا لذت بخشه

فقط این وسط یه چیز هست که ناراحتم میکنه

افرادی هستن که این روزا نمی تونن واسه خونوادشون عید بگیرن

دیگه حالی هم واسشون نمونده که بخوان حتی به سال آینده امید داشته باشن

کاش همه ی بچه ها این روزا لباس نو داشتن

کاش امروز همه سبزی پلو با ماهی می خوردن

و هزار تا ای کاش دیگه

انشاالله امسال سالی باشه که دیگه در مقابل معبود گناه نکنیم

دیگه حق خوری نکنیم

کسی رو از خودمون نرنجونیم

به همه خوبی کنیم

دیگران رو دوست داشته باشیم

با تمام وجود واسه رسیدن به اهداف خوبمون تلاش کنیم

تا شاید معنی زندگی رو بفهمیم


الان داشتم پیام آقای اوباما به مناسبت عید نوروز رو می شنیدم

خیلی خوب صحبت کرد

خدا کنه ما هم دست از لجبازی برداریم و خوب جواب بدیم

هر چی خدا بخواد

عید همه مبارک

با آرزوی سالی سرشار از موفقیت واسه همه

یا حق!!