امسال سال گاوه و متقابلا بنده هم متولد سال گاو

البنه به اینجا ختم نمی شه و بنده همچنین متولد ماه گاو هم هستم

یعنی خیلی...

البته دور از جون

ما این رو به فال نیک گرفته و برای خودمان از درگاه باریتعالی سالی سرشار از موفقیت رو مسئلت داریم

چقدر من این گاو رو دوست دارم

از بچه گی هم خیلی به گاو علاقه داشتم

(راستش تا حالا فکرشو هم نکرده بودم که گاو رو اینقدر دوست داشته باشم)


بعضی اوقات انسان به خودش قول می ده که کاری رو که می دونه درست نیست انجام نده

ولی گاهی شرایطی پیش میاد که نمی دونم چرا ولی همه چی فراموش میشه

اون کار اشتباه انجام می شه و بعد از چند دقیقه که به خودت میای می بینی که فقط تو موندی و نتیجه ی کاری که انجام دادی

دیگه هم کاری ازت بر نمیاد

سعی می کنی روی اون کارت پافشاری کنی یا اینکه یه جوری توجیهش کنی که هر دوتاش کارو خرابتر می کنه

کاش وقتی که در حال انجام کاری هستیم حضور خدا رو کنارمون احساس کنیم

بگذریم...

به خودم قول دادم که از امسال عید کارای بدم رو ترک کنم

ولی همون روز دوم سوم یه سوتی بزرگ دادم که حسابی شرمندم

باز هم بگذریم...

دیشب جشن ازدواج یکی از بهترین دوستام بود

خیلی خوشحال بودم،خیلی هم خوش گذشت

تا ساعت حدودای 3 شب اونجا بودیم

دیگه دیر وقت بود

من هم کلید خونمون رو با خودم نبرده بودم

وقتی که عروس رفت خونه و مجلس خونوادگی شد زدم پس کله ی خودم و گفتم که دیگه

بیا برو خونتون

قبلش با داداشم هماهنگ کردم که نخوابه تا وقتی میام پشت در نمونم

بنده خدا تا 3 بیدار نشسته بود که من بیام خونه


امروز هم دو سری مهمون داشتیم

امسال تا حالا که قسمت نبوده بریم سفر

هر دفعه یه کاری پیش اومده که هنوز موندگاریم

من بجز جنوب شرق ایران و همچنین کرمانشاه و کاشان تقریبا بیشتر شهرای ایران رو رفتم

خاطره های خیلی خوبی هم دارم

واقعا کشور زیبایی داریم

و مردم دوست داشتنی

بیشترین شهری رو هم که ازش خوشم اومد ملایر بود

خیلی قشنگ بود و به دلم نشست

وای که اون شب چقدر خندیدیم.


حالا ما موندیم و یه عالمه تعطیلی که نمیدونم چیکارشون کنم

این گذرنامه ی ما هم نیومد

صبح باید برم اداره ی پست ببینم چی شد


بگذار تا ز شارع میخانه بگذریم

کز بهر جرعه ای همه محتاج این دریم

یا حق!!





نظرات 7 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 11:05 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com

آریانای عزیز، سلام
خوبی؟ مرسی که به من سر زدی.. خوشحال شدم از آشنایی با تو و نوشته هات.. امیدوارم تعطیلی ها رو بتونی خوش بگذرونی..
آره، من اهل شیرازم. البته فعلا ساکن تهران. اما تا ۲۲ - ۳ سالگی شیراز بودم.
پیروز باشی عزیز...

مینو پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:33 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

سلام.
قشنگ بود.
راستی من فقط ماه گاوم! سال گوسفندم!
بالاخره باید دل همه ی حیوونا رو بدست آورد دیگه!
خوشحال شدم.
بازم بهم سر بزنید.
بر خلاف بیشتر پیش دانشگاهیا الان اومدم شمال و می خوام عید رو برای خودم صفا کنم تا بعدش بهتر بتونم درس بخونم.
برام دعا کن هم ماهی!
شاد موفق و پیروز باشید...

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 6 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 08:17 ب.ظ

سلام

مهرداد جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://www.khastegari.blogsky.com/

درود بر شما
از اینکه لطف کردین به من سرزدین سپاسگزارم. سال گاو برای شما پرشیر باد!

مهرداد جمعه 7 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.khastegari.blogsky.com/

درود بر شما
بابت لینک سپاسگزارم.
در سال اصلاح الگوی مصرف « ا.ن. » جهت استفاده مجدد بازیافت میشود!

مهر جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 10:20 ق.ظ http://doayam.blogsky.com

سلام دوستم چه عکس زیبایی ! همیشه شاد و خوش و خوشبخت باشی!

دینا جمعه 14 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.dina.blogsky.com

سلام آقا. سال نو مبارک.
این آقا گاو حیوون خوبیه :) امیدوارم سال پر برکتی باشه :)
غصه نخورید. ما هم پامون رو از تهران اون ور تر نزاشتیم :دی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد