سفر

هوالحق 

سلام 

چند روزی با خانواده رفتیم سفر 

3 تا خانواده بودیم و 12 نفر 

جاتون خالی رفتیم شمال 

صبح از خونه راه افتادیم و تقریبا ساعت 6 عصر بود که رسیدیم خونه داداشم 

داداشم شمال دانشجوئه 

شب رفتیم دنبال گردش ،البته چون خسته بودیم زود اومدیم خونه و استراحت 

فرداش رفتیم کنار دریا 

جاتون خالی یه ساحل پیدا کردیم که خیلی خلوت بود 

چند ساعتی آب بازی کردیم و نهار خوردیم و دوباره آب بازی 

عصر هم رفتیم یه پارک جنگلی که اونجا بود 

فردا صبح خونه بودیم و ظهر من مجبور بودم که برم تهران 

2 تا امتحان داشتم 

تهران پیش داداش خوبم(یکی از دوستای دانشگاه) بودم  تو خوابگاه دانشجویی 

این چند روز هم شمال و هم تهران خیلی بهم خوش گذشت 

مخصوصا خیلی وقت بود احسان رو ندیده بودم 

یه روز هم با حسن رفتیم چرخی تو شهر زدیم،شب حسن اومد خوابگاه پیش ما 

تا نیمه شب صحبت می کردیم 

فردای اون روز یه سری وسایل می خواستم که رفتم خریدم 

عصر هم خونواده تو راه برگشت سر راه منو هم سوار کردن 

تا ساعت 3 شب رانندگی کردم 

دیگه کم کم چشمام در حال بسته شدن بود که جام رو با داداشم عوض کردم 

صبح ساعت 5 رسیدیم خونه مادربزرگم 

و همونجا خوابیدیم 

من حتی لباسهام رو هم عوض نکردم و همونطور تا 11 خوابیدم 

بعد دوباره 2 ساعتی خوابیدم و نهار و حرکت به سمت خونه 

تقریبا 8 رسیدیم خونه 

امروز صبح هم کلاس داشتم 

رفتم سر کلاس 

6 نفر بودن 

به امید خدا شروع کردیم 

تا ببینیم خدا چی می خواد  

 

پ.ن :خاک پدران است که دست دگران است  

خس و خاشاک با صدای شهرام ناظری رو دانلود کنین 

 

پسورد : www.webddl1.com  

از وبلاگ www.webdll1.com

نظرات 9 + ارسال نظر
دینا دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:03 ب.ظ

سلام. همیشه به گردش :)
امتحان خوب بود؟
چه موقعی هم اومدید تهران! اوج آلودگی :دی

احسان دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.moshaverepeyvand.blogfa.com

سلام داداشی خوبم
ممنون که منو هم تو خاطراتت آوردی
بخدا از وقتی از پیشم رفتی خیلی دلم گرفته
خیلی دوست دارم
دارم لحظه شماری می کنم دوباره ببینمت گلم
مواظب خودت باش
بهم سر بزن آهو بره داداش
راستی همه بچه ها سلام می رسونن
مخصوصا دکتر رحیمی

مینو دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:24 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com/

سلام.
خوب خدا رو شکر که بهتون خوش گذشت.
راستی مگه شما کجا زندگی می کنید؟!
چه سخته آدم مجبور باشه بخاطر امتحان از مسافرت برگرده!
ان شاالله همیشه موفق باشین و شاگرداتون تو مسابقات اول بشن...
این آهنگه خیلی قشنگ بود.مرسی...
من نمی دونستم منظورتون از آشنایی بیشتر از راه ایمیل چی بود برای همین میلم رو دادم اگه خواستین بهم میل بزنید...

مینو دوشنبه 22 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:26 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com/

راستی شمال خیلی بزرگه. شما کجاش رفته بودین؟
ما جمعه به امید خدا می خواییم بریم انزلی.

احسان سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.moshaverepeyvand.blogfa.com

سلام داداشی
خوبی خوشگلم؟
کجایی؟
نیستی؟
آپ نمیکنی؟
راستی مبارکه
خوشبحالت
به من هم سر بزن عزیز دل داداش

الهام سه‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:45 ب.ظ http://shamevojood.blogsky.com/#

سلام دوست خوبم
ژس حسابی بهتون خوش گذشته. انشالله تمام روزاتون خوب و خوش بگذره بهتون.
موفق باشید.
اپم اگه دوست داشتی یه سری به من بزن خوشحال میشم.

عارف جام چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:01 ب.ظ

اولا سلام.
دوما سفرهاتون بخیر
سوما من اصلا بد قول نیستم. من همون ۱۵ تیر برات یه ایمیل زدم ولی وقت نکردم چک کنم
این مدت سرم خیلی شلوغ بود
الان هم اومدم دوباره برات میل بزنم دیدم سیستمم ویروسیه شدید. اصلا یاهو رو باز نمی کنه
آنت ویروسم رو که عوض کردم حتما بهت میل می زنم
راستی من هم یه دوره فشرده کلاس تخصصی شبکه رو میگذروندم
network plus رو بهمون درس داد.
تو هم بهم رفرنس معرفی کن. ایشالا بنا دارم از تجربیات تو هم استفاده کنم
من قبلش خیلی توی شبکه کار نکرده بودم

مهراوه جمعه 26 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:10 ب.ظ http://mhrvh.blogfa.com/

سلام خوش یه حالت منم دلم بک سفر خوب میخواد
امیدوارم خوش گذشته باشه

احسان شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:26 ب.ظ http://moshaverepeyvand.blogfa.com

سلام داداشی گلم
کجایی؟
مواظب خودت باش آهو بره داداش
بای بای

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد