روز اول دانشگاه

سلام 

این اولین پستم توی دانشگاه جدیده.. 

دیشب رسیدم و وسایلم رو بردم خونه ی یکی از دوستان قدیم که نزدیک دانشگاه ما خونه دارن... 

چقدر بعضی از آدما عوض میشن ،البته خیلی اخلاقاشون هم مثل قبل مونده 

کاش اخلاقای خوب آدما بمونه و اخلاقای بدشون عوض بشه 

صبح اومدم دانشگاه،هشت صبح کلاس داشتم ولی هر چی می گشتم کلاس رو پیدا نکردم 

وقتی هم کلاس رو پیدا کردم چون فقط دو-سه نفر رفته بودن کلاس تشکیل نشده بود 

من هم اومدم سایت و پسورد گرفتم و بعد از چند روز سری به نت زدیم.. 

کیبورد این کامپیوتر یه سری دکمه های اضافی داره که یه کم کار تایپ رو سخت کرده 

فعلا که کلاس تشکیل نشده و من باید برم یه کم کارهام رو سر و سامون بدم.. 

یه کلاس هم عصر دارم.. 

پ.ن: 

دلا معاش چنان کن که گر بلغزد پای     فرشته ات به دو دست دعا نگه دارد 

 

یا حق!!

نظرات 4 + ارسال نظر
دینا شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام. به شهر شلوغ اما دوست داشتنی من خوش آمدید :)
همون زیر پل سیدخندان کلاساتون تشکیل میشه؟
زشته آدم از اول مهر بره دانشگاه :دی

سلام..
بله،زیر پل سید خندان
امروز فکر کنم چهارم مهر بود....

عارف جام شنبه 4 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:26 ب.ظ

باز آمد بوی ماه مدرسه...
موفق باشی همیشه و در همه جا
با یه دل خوش...

ممنون
هنوز بوی ماه مئرسه به مشام میرسه ولی نه به وضوح اون وقتا...
ایشالا تو هم همیشه موفق باشی..
یا حق!!

مینو چهارشنبه 8 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:18 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

سلام.
به سلامتی.
آرزوی موفقیت شما رو دارم همیشه...

سلام
ممنون
مرسی،ایشالا شما هم همیشه موفق باشین..

دینا سه‌شنبه 14 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ

حوصله ام سر رفت! چرا اینجا آپ نمیشه؟ :-؟
ایش ایش! چه دانشجوی درسخونی :دی

ای بابا.
کاش وقت بود و درسی هم می خوندیم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد