بنده

من بنده آن دمم که ساقی گوید 

                                            یک جام دگر بگیر و من نتوانم 

و نتوانم و نتوانم ونتوانم و.... 

 

اونقدر تو زندگی اشتباهای کج و معوجی کردیم واونقدر کج دار و مریز تاحالا خودمون رو تا اینجا کشوندیم و اونقدر این خدا کارش درسته که ما هنوز هستیم و فرصت هست برای جبران .. 

قربون دستت خدا جون یه حالی هم برای بیرون اومدن از این بی حالی عنایت کن 

انگیزه که زیاد دادی ولی حسش رو هم خودت بده.. 

مدتی است بعد از علاقه مندی به نستعلیق به عکاسی علاقه مند شدم 

چند وقتی است حس می کنم حرفای نگفته ای رو که تو دلم هستن رو می تونم تو عکس بگم 

فعلا کتابی خریده ایم و تحقیقاتی در مورد دوربین داریم انجام می دیم.. 

این ترم هم 14 واحد گرفتیم که مثل همیشه خدا کمک کنه.. 

البته "انت ارحم الراحمین" 

2 روز پیش رفتم بیرون تا یه کفش بگیرم و چند تا کتاب 

هوا خیلی خوب شده بود 

از تو مغازه ی کفش فروشی که اومدم بیرون اونقدر بارون شدید بود که شدم مثل موش آب کشیده 

و دیروز به جاش سردردی کشیدیم و یاد این افتادم که سری رو که درد نمی کنه دستمال نمی بندن و به این فکر افتادم که تو جامعه ی امروز ما دیگه هیچکس برای سری که درد می کنه هم دستمالی نمی بنده

دیشب  چند تا از دوستان هم اتاقی ام اینجا بودن که خیلی فرصت مصاحبت پیش نیومد 

رفتم پیش حامد و چند دقیقه ای صحبت کردیم 

 

پ.ن: 

چند روز پیش آدرس خانه عکاسان جوان رو گرفتیم 

عمارت فخرالدوله بود 

وقتی رفتیم شده بود خانه مداحان جوان

نظرات 5 + ارسال نظر
بیتا دوشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 07:43 ب.ظ http://www.faramodel.ir

شما را به بازدید از سایت تخصصی مدل لباس و آرایش دعوت میکنم.

..:: Www.FaraModel.ir ::..


جدیدترین مدل های لباس

..:.. همه در فرامدل ..:..

دوربین بی لنز سه‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 06:31 ب.ظ http://doap.persianblog.ir

خوب! گفتی به عکاسی علاقه داری؟ بهتره یک گپی داشته باشیم
آیدی منو توی یاهو اد کن

کوچولوی جهنمی یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:03 ب.ظ http://athose.blogfa.com

سلام دوس جون با آخرین نوشته و خداحافظی منتظرتم دوس داشتی بیا

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:24 ب.ظ

بنده هم بنده ی همان دمم!!!
جدی شده بود خانه مداحان جوان؟؟؟؟؟؟؟؟

ژاله سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 10:28 ق.ظ http://gorbeh-irani.persianblog.ir

کویر نوردی هم عالمی باید داشته باشه...
ولی من شخصا طبیعت سبز و خرم را ترجیح میدم.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد