تعطیلات تموم شد..

سلام 

امروز بعد از حدود 18 روز که در تعطیلات نوروزی بودیم برگشتم اینجا 

شب توی اتوبوس با یکی از دوستان قدیم بودیم...یادش بخیر 

نمی دونم چی بگم،از یه طرف حس قشنگ با هم بودن و دیدن اعضای خانواده و از یه طرف هم بی حالی و کرختی که تمام وجودم رو فرا گرفته نذاشتن این ایام اون طور که باید خوش بگذره 

فکر و خیال هم مزید بر علت 

زندگی و درس خوندن هم شده کج دار و مریز... 

صبح رسیدم و اومدم دانشگاه،یه صبحانه ی مختصر خوردم و سری به سایت زدم و رفتم توی مسجد چرتی بزنم ولی اونقدر سرد بود که درست خوابم نبرد 

حدود نیم ساعت دیگه کلاس الکترونیک قدرت و بعدش هم توزیع دارم 

الانم دارم خدا خدا می کنم که زودتر این کلاسا تموم بشه تا برم خوابگاه و یکی دو ساعت بخوابم 

خواب نوشین بامداد رحیل،باز دارد پیاده را ز سبیل 

اردیبهشت مراسم عقد یکی از بهترین دوستامه،خدا رو شکر بعد از مدت ها سختی و ناراحتی (گوش شیطون کر) داره مشکلات حل میشه 

باید به فکر یه دست کت و شلوار هم باشیم 

ایشالا شهریور هم مراسم عروسی برگزار می شه و میرن سر خونه و زندگیشون 

عید امسال با این خبر خوب شروع شد و امیدوارم خبرای خیلی خوب دیگه هم بشنویم 

خدا رو صد هزار مرتبه شکر 

 

پ.ن: 

به قول سعدی: 

عمر برف است و آفتاب تموز،اندکی مانده خواجه غره هنوز

نظرات 2 + ارسال نظر
افشین یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:00 ب.ظ http://jok200000.mihanblog.com

سلام دوست عزیزم.اول از همه ذوق و سلیقه ی زیبات رو تحسین میکنم.

[دست][دست][دست]. خیلی با وبت حال کردم.[قهقهه][قهقهه][قهقهه][قهقهه]

خیلی به دردم خورد. از کارت خوشم اومد.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

اسم من افشین هستش. [لبخند][لبخند]

ازت میخوام به وبلاگ من هم سر بزنی [ماچ][قلب][ماچ]

من وبلاگ تفریحی جوک و اس ام اس دارم.

این ادرسشه:http://www.Jok200000.mihanblog.com

[قلب شکسته][قلب شکسته][قلب شکسته]

میخوام باهات بیشتر اشنا بشم.اصلا بزار ادرس گروه یاهو مو بهت بدم.

http://jok200000.mihanblog.com/extrapage/g

حتما توش عضو شو.[قلب][قلب][قلب] هیچ ضرری نداره

تمایل دارم با هم تبادل لینک کنیم.منتظرم ها منو با اسم sms و جوکهای مشتی لینک کن

[گل][گل][گل][خداحافظ][خداحافظ][خداحافظ]


__??_??آپم
_??___??آپم
_??___??_________????آپم
_??___??_______??___????آپم
_??__??_______?___??___??آپم
__??__?______?__??__???__??آپم
___??__?____?__??_____??__?آپم
____??_??__??_??________??آپم

____??___??__??آپم
___?___________?آپم
__?_____________?آپم
_?_____?___?____?آپم
_?___///___@__\\__?آپم
_?___\\\______///__?آپم
___?______W____?آپم
_____??_____??آپم

_______

شهرآشوب یکشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام اخوی ...
سال نوت مبارک ...
خدا رو شکر که مشکلاتت داره حل میشه
ایشالا عروسی خودت ...
خبر کنی که ما حتما میایم ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد