اردیبهشت

 سلام.. 

امروز اول اردیبهشته و متعاقبا ماه ماهِ اردیبهشتی هاست و از همین نتیجه می گیریم یه اپسیلون از این ماه هم متعلق به منه و الان با تمام وجود حس میکنم که این اپسیلونه خیلی سریع داره میل میکنه به بینهایت.. 

در هر حال به تمام دوستان اردیبهشتی تبریک میگم.... 

راستی مرد متولد اردیبهشت چند مرده حلاجه؟  

 

10 روز دیگه امتحانای میان ترم شروع می شه و ما..... 

فردا یه برنامه بازدید از برج میلاد واسه بچه های خوابگاه گذاشتن.. 

الان دارم فکر میکنم از اون بالا دنیا کوچیکتره یا آسمون بزرگتر یا هردو...

نظرات 3 + ارسال نظر
نوستالوژی چهارشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:27 ب.ظ http://www.nostalogy.persianblog.ir

اگه مسخره نمیکنی...شما خانومی یا آقا؟آخه اسمت از اون دوگانه هاست..حتمن مستعاره...
ضمنن شما چقده قدیمی هست ..چند سال دیه اگه زنده بودم یکی میاد به من میگه:اه شما چقده قدیمی هستین..دلم گرفت

سلام..
آقای آریانا هستم...
خیلی هم قدیمی نیستما....

مینو سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:21 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

سلام مرد اردیبهشتی.
5شنبه، 9 اردیبهشت 89،(شب میلادم) ساعت 20:40، به تولد من دعوت شدی.(آوردن هر تعداد همراه هم بلامانع است)
آدرس: http://delneveshteha-m.blogfa.com/
منتظرم، بیایا حتماْ. خوشحال میشم...[گل]

راستی اون بالا خوش گذشت؟!

سلام..
ایشالا اگه قسمت بشه میایم جشن تولد...

مهراوه چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ق.ظ

سلام رفتم کلاس عکاسی ثبت نام کردم اما مثل اینکه حالا حالاها شروع نمیشه
باید بشینم و سرفرصت سوالاتم رو در مورد مکه ازت بپرسم
من فکر کنم برای این پست قبلا نظر گذاشتم چرا نیست ؟؟

کار خوبی کردی،خیلی مفیده
خواهش می کنم
آره،ولی تو پست قبل نظر گذاشته بودی
چون تو قالب قبلی قسمت نظرات بالا بود اشتباه شده بود.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد