نمایشگاه کتاب

سلام ..  

دیروز بعد از امتحان میان ترم ماشین وقت شد تا 3 شب پای اینترنت باشم و یه سری کتاب واسه خریدن پیدا کنم 

 

امروز صبح ساعت 6 و 54 دقیقه از خواب پاشدم،ساعت 7 سرویس حرکت می کرد به سمت دانشگاه 

دیگه سریع لباسام رو پوشیدم و وسایلم رو جمع کردم 

حالا هر چی دنبال کمربندم می گشتم پیداش نمی کردم 

بی خیال شدم،حتی دست و صورتم رو هم نشستم(این از مزایای پسر بودنه) 

خدا رو شکر به سرویس رسیدم و رفتم دانشگاه،اونجا یه آبی به سر و صورت زدیم و راهی کلاس زبان شدیم 

امتحان میان ترم زبان بود و بعد از امتحان رفتم دانشگاه و نهار خوردم 

بعد هم با حامد راهی نمایشگاه شدیم 

دوربین هم بردیم تا چند تا عکس بندازیم 

همون اول کار یه آقایی اومد و بعد از یه سری حرف و حدیث مجبور شدیم تمام عکس ها رو به دلیل نداشتن مجوز پاک کنیم.... 

حسابی اعصابمون خورد شد 

هوا هم گرم گرم بود و خورشید مستقیم تشعشعش رو تو مغزمون فرو می کرد 

یه گشتی که زدیم حامد خسته شد و گفت می خوام برم 

بقیه ی نمایشگاه رو تنهایی هی از این ور به اون ور  

همه جفت بودن و ما تنایی گز میکردیم 

 

چند تا کتاب هم خریدم و فقط وقت نیست واسه خوندنشون 

کتاب درسی که اصلا نخریدم 

همش رمان و شعر  

کتابای محمود دولت آبادی هم به جز کلیدر تقریبا همشون در نمایشگاه بودن

کتاب "دا" رو هم بالاخره بعد از این همه مدت که تحت تاثیر تبلیغات نبودم تحت تاثیر تبلیغات خریدم تا بخونم و ببینم چی نوشته 

چند تا رمان و کتابای دکتر چمران رو هم گرفتم  

بعضی کتابایی که گرفتم: 

شاملو 

خاطرات یک دلقک 

مورچه در ماه 

میدل مارچ 

تهران در بعداز ظهر 

جوجه تیغی 

یوسف آباد خیابان سی و سوم 

نگران نباش 

خدا بود و دیگر هیچ نبود 

و...... 

سی دی شعر های فروغ و سهراب رو هم باصدای خسرو شکیبایی گرفتم

قبلا یکیشون رو خونده بودم و خیلی خوشم اومده بود 

بالاخره نمایشگاه تموم شد و اومدیم خوابگاه که دیدیم بله 

اطلاعیه زدن که شنبه و یک شنبه تعطیله 

دیروز گفته بودن که تعطیل نیست 

والا نمی دونم چی بگم 

الان هم آسمون شروع کرده به آماده شدن واسه باریدن و من هم آماده می شم واسه خواب 

پ.ن: 

زهر هجری چشیده ام که نپرس. 

 

 

 

 

پ.ن2:دیگر شراب هم، 

جز تا کنار بستر خوابم نمی برد

نظرات 3 + ارسال نظر
لینک باکس شهر چهارشنبه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:42 ب.ظ http://www.box.box30t.ir

:::::::::::::: لینک باکس شهر :::::::::::::
سلام دوست من
لینک باکس شهر افتخار دارد لینک وبلاگ یا وبسایت شما را ثبت نماید تا درصدها سایت و وبلاگ مختلف به نمایش درآید و رتبه سایت شما در موتور های جستجو افزایش یابد .
مراحل ثبت لینک شما در لینک باکس :
1- ابتدا کد لینک باکس را در قالب سایت یا وبلاگ خود قرار دهید .
2- عنوان لینک را به همراه آدرس وبسایت یا وبلاگ خود از طریق فرم زیر لینک باکس ارسال کنید .
با تشکر

مهراوه پنج‌شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 02:36 ب.ظ http://meshkat28.wordpress.com/

کتاب دا کتاب خوبیست خاطرات دلقک کتاب تلخیست هردوتاشون وقتی افسرده ای نخون
مملکته دیگه تکلیف هیچ کس رو مشخص نمیکنند که تعطیله یا نه

نوستالوژی سه‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:28 ب.ظ http://www.nostalogy.persianblog.ir

کاش دا رو نمیخریدی و من بهت هدیه میدادم..آخه 2 تا داشتم

خوب زودتر میگفتی
الان هم دیر نشده ها....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد