روزها

چند روز پیش رفتیم فیلم دمکراسی تو روز روشن رو دیدیم 

بعد از مدت ها بود که یه فیلم ایرانی دیدم و ازش خوشم اومد 

 

یکی دو روز هستش که حسابی حالم گرفته است 

ایام امتحاناته و هنوز هیچی درس نخوندم 

واقعا داره بهم فشار میاد 

درسای سخت و تنهایی تو خوابگاه و عوامل دیگه باعث میشه هزار تا فکر تو ذهن آدم خطور کنه 

این موبایل ما هم که نبودنش بهتر از بودنشه 

میشه صبح تا شب یه اس ام اس کوچیک هم نمیاد 

هی وسوسه میشم که دوران ترک موبایل رو شروع کنم ولی نمیشه 

 

نمی دونی چه حس عجیبیه که بین دندونات رو یه کم باز بذاری و بعدش زبونت رو بذاری پشت دندونات و یه پک محکم بزنی  

 

ابی هم که داد میزنه: 

آه یکی بود یکی نبود 

یه عاشقی بود که یه روز 

بهت میگفت دوسِت داره 

آخ که دوسِت داره هنوز 

آخ که دوسِت داره هنوز 

 

چند روز رفتیم تدریس خصوصی ریاضی 

درآمدش خوبه و روحیه آدم باز میشه 

 

 

شب که میشه 

به عشق تو 

غزل غزل صدا می شم 

ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم  

 

 

یه نفر هم اگه این معمای چند پست قبل رو یه نگاه بهش بندازه بد نیست

 

پ.ن: 

والله واسعٌ علیم

 

نظرات 4 + ارسال نظر
حسین یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ http://www.akslar.com

سلام دوست عزیز وبلاگ واقعا خوبی داری داشتم تو اینترنت میگشتم نمیدونم چطور شد اومدم وبلاگ شما واقعا کارتون زیباست ارزوی موفقیت دارم برای شما

مینو دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

تعریفش رو شنیدم. دوس دارم ببینم. ولی جور نمی شه برم سینما...

آره. راس میگین.
بدترین موقع ها زمان امتحاناس.
هر چی فکر تو عالم هم هست همین موقع میاد تو ذهن آدم!!!!(درست وقتی شروع میکنی به درس خوندن)
تنهایی ام که درد بدتر!!!

خب وقتی اس ام اس نمی آد چرا می خواین ترک موبایل کنین؟! :دی

آزار دارید مگه؟!(البته ببخشیدا:دی)"نمی دونی چه حس عجیبیه..."

آخ که دوسِش دارم هنوز
آخ که دوسِش دارم هنوز...

موفق باشین واسه تدریس خصوصی. پس دیگه به جمع معلمین اضافه شدینا...

شب که میشه
به عشق اون
غزل غزل صدا می شم
ترانه خون قصه ی تموم عاشقا می شم... :x

اتفاقاً نگاش کردم ولی نتونستم بحلمش!!!!
شاید ذهنم زیاد مشغوله. حالا باز روش فکر میکنم...

والله واسعٌ علیم...

مینو دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:47 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

جواب معما رو تو خود پستش دادم...

مینو دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:48 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

راستی.
مرسی که خبر دادین.
همیشه از این کارا بکنید...:)

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد