روز ی از روز های خدا

سلام

آرژانتین تحقیر شد


امروز صبح باید واسه سمینار یکی از درسا می رفتم دانشگاه ولی صبح خواب موندم و دیر رسیدم

البته روز ارائه ی خودم نبود ولی استادش به نیومدن خیلی حساسه

ظهر هم رفتم دنبال کارای خوابگاه واسه تابستون و این چند روز که می خوان تعطیل کنن

البته به دلیل سمپاشی اتاق ها و نه روزهای آینده ی تیر ماه


عصر هم با یکی از دوستان رفتیم شب شعر که به دلیل ثبت نام نکردن از ورودمون جلوگیری گردید

برنامه ی کلاس های فرهنگسرا رو هم گرفتم تا واسه کلاس طراحی یه موسیقی ثبت نام کنم

آخه تابستون باید سمینارم رو انجام بدم و کلی وقت اضافه دارم

کلاس زبان هم که کماکان برپاست


سر بازی هم یکی از دوستانم رو دیدم که ریاضی دو افتاده بود و خیلی ناراحت بود،تو این مواقع نمیدونم چطور طرف مقابل رو دلداری بدم


امروز موقع نماز،سر سجاده حالی داشتم که هی این شعر رو زمزمه می کردم:

دوش رفتم به در میکده خواب آلوده     خرقه تر دامن و سجاده شراب آلوده

نظرات 6 + ارسال نظر
کمال شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:46 ب.ظ http://baroonedeltangi.blogsky.com

خوشم میاد قضیه ی سمپاشی رو باور می کنی
آلمان وحشی شده
یکی باید جلوشو بگیره

مهراوه شنبه 12 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:23 ب.ظ http://meshkat28.wordpress.com

کلاس طراحی موسیقی؟
پسر کلاس دیگه ای هم هست که تو توش ثبت نام نکرده باشی؟

راحیل دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ق.ظ http://rm15.persianblog.ir

به به پس هنرمند شدی یعنی میشی دیگه


آپم!

شهرآشوب یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام حاجی ...
خدا قوتت بده با این همه فعالیت ...
نکنه تو هم آرژانتینی بودی؟؟؟
ما که کلی خورد توی ذوقمون ...
و حافظ علیه الرحمه:
آشنایان ره عشق در این بحر عمیق
غرقه گشتند نگشتند به آب آلوده ...

مینو پنج‌شنبه 24 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 03:00 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

آخی. چقد بد که خواب موندی:(
هههه. پشت درهای بسته ضایع شدی؟

آخی. کلاس طراحی خیلی خوفه. من کلاس نقاشی می رفتم که طراحی و یه سری زیادی تموم شد الان فقط رنگ روغن مونده...

وای از افتادن نگین که خیلی بده...:((

...

دختر نارنج و ترنج شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:56 ق.ظ

آره دیدی تیم عزیزمون چطور حذف شد؟
مرده شور ببره این آلمان ها رو که همه عمر ازشون متنفر بودم....
خوشحالم که حداقل قهرمان نشدن! دلم خنک شد...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد