کار

سلام 

بعد از جام جهانی چند وقتی بود که وقت نکرده بودم بیام سراغ نت 

شب فینال جام جهانی برق خوابگاه قطع شد 

عجب شبی بود 

رفتیم بیرون دیدیم که کابل 20 کیلوولتی که برق رو به پست دانشگاه می رسونه دو تا از فازهاش قطع شدن 

اداره برق هم اومد و لی بالابرشون فکر کنم دیر اومد 

خلاصه رفتیم خوابگاه تا ببینیم چی میشه که یکی از بچه ها کارت تی وی داشت که وصل کرد به لپ تاپش و بازی رو بالاخره دیدیم 

چند روزی دنبال کار گشتیم و یه شرکت که مصاحبه داده بودم دیشب زنگ زدن و گفتن که صبح بیا و مدارکتو بیار 

ولی امروز صبح که رفتم سر حقوقش به توافق نرسیدیم 

من حساب کردم که هر روز 3000 تومن خرج رفت و آمدم میشه و 3 ساعت تو راهم 

ساعت کاریش هم از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر بود 

اون وقت ماهی 350 تومن حقوق می دادن 

حتی پنج شنبه هم تعطیل نبود 

قبول نکردم و اون آقا قرار شد با هیئت مدیرشون صحبت کنه و من فردا دوباره برم ببینم چی شد 

 

به قول دوستی 

هزار دشمنم ار می کنند قصد هلاک     گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک

نظرات 3 + ارسال نظر
مهراوه شنبه 2 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 10:23 ق.ظ

امیدوارم یه کار بهتر پیدا کنی
۳۵۰ تومن واقعا کمه البته بستگی به کار هم داره مثلا کار زیاد یا کم اما از من به تو نصیحت زیر بار کار زیاد و حقوق کم نرو از اول حسابی باهاشون طی کن که چه کارهایی تو محدوده وظیفت هست چی نه

علی جمعه 15 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 12:49 ب.ظ http://www.eurosport.ir

سلام دوست عزیز
اگه اهل فوتبال اروپا هستی میتونی هر روز به وبمون سر بزنی و حدود ۱۰ الی ۱۵ خبر از فوتبال روز اروپارا بخونی
دوست دارم اگه خبر گزاریمون خوبه یکی از مشتری های وبمون باشی

خبر گزاری یورواسپرت در ایران
www.eurosport.ir

دختر نارنج و ترنج شنبه 23 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ق.ظ

چی شد اون کار آخرش؟ شد یا نشد؟؟؟

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد