به نام خدا 

GHm 

سلام  

خوبین؟خوش میگذره؟ 

اگه خدا بخواد چند روزی هست که خوب درس می خونم 

امروز نتیجه ی کنکور آزمایشی میاد 

امروز سوال های ریاضی رو بررسی می کردم،خیلی از سوال ها رو با اینکه بلد بودم اشتباه زدم یا اینکه حتی جواب صحیح رو بدست آوردم ولی یه گزینه ی دیگه رو علامت زدم 

من که اینقدر بی دقت نبودم 

ولی انشاالله از حالا بیشتر دقت می کنم 

برامون دعا کنین 

لینک راحیل و رفوزه ی عزیز رو هم قرار دادم ،از قدیمی ترین دوستای وبلاگی من هستن

موفق و پیروز باشین 

یا حق!!

نظرات 5 + ارسال نظر
بیتا چهارشنبه 8 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 08:49 ب.ظ http://www.sohrab-sepehry.blogsky.com

وب خوبی داری...ممنون که به من سر زدی...انشالله نه تنها برای کنکورت بلکه در تمام مراحل زندگیت و کنکور زندگیت موفق باشی...«من در این خانه به گمنامی نمناک علف نزدیکم»

سینا پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:10 ق.ظ http://sinajoon.blogsky.com

سلام خیلی ممنون بابت کامنتی که دادین
امیدوارم که همانطور که امید دادین به خیر بگذره
فکر می کنم تنها ارزویی که دارم اینه که تهران قبول شم
وبلاگ قشنگی دارین
موفق باشید

دینا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:54 ق.ظ http://www.dina.blogsky.com

سلام.چه کنکوری؟ ارشد یا لیسانس؟ موفق باشی! باز هم سر بزن...

دینا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:56 ق.ظ http://www.dina.blogsky.com

لینکت کردم که در دسترس باشی!

میهمان محبت خدا شنبه 11 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 10:24 ب.ظ

به نام خدا

السلام علیک یا صاحب الزمان عج

سلام هم سپاهی
ممنونم از اینکه مهمون وبم شدی
خوشحالم از اینکه سربازای مولا همشون درس خونن

ان شا الله که موفق باشید
و طوری درس بخونید که امام زمان عج
به قدرت علمی شما اعتماد داشته باشن
و شما هم تو دولتشون بتونید خدمت کنید

امروز تو مجله موفقیت خوندم که
می کفت
برای هر کاری خوبه به نتیجه فکر کنی
اما مهم اینه اون کارو با عشق و علاقه انجام بدی



چون خودم تا سه ماه دیگه کنکور دارم
برای ارشد

با خودم عهد بستم دیگه برای رتبه و چیزی دیگه نخونم
طوری بخونمکه وقتی تموم شد این فرصت


چیزی یاد گفته باشم


اصولا کسانی که با عشق و علاقه رشته ای رو می خونن
این جورین

امیدوارم همه ما بتونیم به ماموریتی که خدا بهمون داده روی زمین خوب عمل کنیم
حالا یکی مامور درس خوندنه
یکی مامور خیاطی
یکی هم ماموره از جانب خدا که ...

نمی دونم هر کاری


من معتقدم همه مراحل زندگی ما یه ماموریته ویژه هست

فقط باید قدر ثانیه ها رو بدونیم
هم سپاهی
شما هم سعی کنید خوب خوب درس بخونید
با برنامع ریزی کامل
به قول یکی از هم سنگرام که می گفت اگه درس خوندن ما هم برای خدا باشه
اگه درس خوندنو هم فعالیتی تو سپاه مولا بدونیم
از قلبمون به این موضوع معتقد باشیم



اون وقته که مثل نماز شب برامون ثواب می نویسن
اون وقته که خدا پیش فرشته ها افتخار می کنه به بنده هاش


هم سپاهی


همه ایناور گفتم که خواهشی از شما کنم
اونم اینکه

با برنامه ریزی درس بخونید
و در حال حاضر درس خوندن بهترین فعالیت تو سپاه مولاست


همیهش پرتلاش باشید





وعده ما وقت اذان


امیدوامر یاد باشید وقت اذان



راستی یه خواهش دیگه

اینکه

خیلی خیلی دعامون کنید



دعا کنید منم بتونم به وظیفه ام خوب عمل کنم

و جا نمونم از این غافله




التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج




یا زهرا ادرکنی

غفر الله لکم

یه پیشنهاد
خوبه از حکایت ها و مطالب خوب هم تو وبتون بزارید



راستی یادم رفت بگم
سعی کنید هر ماه مجله موفقیت رو بگیرید

خیلی یلی مطالبش خوبه

معذرت می خوام وقت شما رو گرفتم

صلوات بفرستیم.

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم


ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد