بیدار

....... 

به قول دوستی: 

 

 

 

شب تا به صبح بیدار 

سیگار پشت سیگار

نظرات 2 + ارسال نظر
آب - بابا جمعه 23 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:24 ق.ظ http://www.ab-baba.blogfa.com

یه غزل گفته بودم چند بیتشو واست مینویسم
( کاستی هاشو البته بر من ببخش فقط میخوام از سیگار بگم )
----------------
شبیه تمام وعده هاتی ، یک بار نیامدی
همیشه همان قراری که در مدار نیامدی
تا ماه میرسند نعره های من ، افسوس پیش تو
این کوچه ها علی چپ اند از قرار ، نیامدی
من گیج همین لحظه ام پشت یک شراب و تو
آتش برای حال لب و سیگار نیامدی
فصل های کوچه را چقدر رج زدم برایتان
پاییز ، نه ، زمستان ، ها ، بهار ، ن ... یامدی
مردم از حرف های بی منطق زبان فلسفه
آتش به غلت و معلول و جبر و اختیار ، نیامدی
( البته ادامه داره 8-7 بیت دیگه که خسته ت نمی کنم )
بیت سیگارشو مینوشتم کافی بود ولی چه کنم که عادت به روده درازی نذاشت .

سلام
ممنون از شعر قشنگت..
بابا ای ول
موفق باشی

احسان چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ http://moshaverepeyvand.blogfa.com

سلام داداشی
پک می زنم به سیگار سیگار پشت سیگار
شب تا به صبح بیدار سیگار پشت سیگار
دود و اتاق و فندک فنجان چای و قلیان
پایان ندارد انگار سیگار پشت سیگار
خیلی هم آقایی
بازم ممنونم که به جلسه دفاعم اومدی
واقعا خوشحالم کردی
در این زمانه ناجوانمردی که
هوا بس ناجوانمردانه سرد است و دل من کهکشان آه و درد است
داشتن دوست خوبی چون تو واقعا نعمتی است در خور سپاس

سلام داداشی
مرسی
من همیشه به بودن تو افتخار می کنم....

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد