سکوت

خرم آن روزکزین منزل ویران بروم....
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
یاد باد آنکه ز ما وقت سفر یاد نکرد          به وداعی دل غمدیده ی ما شاد نکرد
گویی مرا میخوانند.
حق یارتان.
آریانا!

سلام دوستان
انگار دارم یه کم منظم میشم. :دی!!!
آقا ما انگار نه انگار که داریم وبلاگ مینویسیم.پاک خل شدم و قاط زدم. کلی متنه چرند نوشته بودم که نزدیک بود بفرستم خوب شد نفرستادم ها!
آقا ما چند تا لینکه جدید دادیم که همشون خیلی توپن حتما یه سری بزنین ضرر نمیکنین.
راستی شما این تبلیغات گلدکوست رو دیدین؟خیلی مسخره هستش که آدم اینها رو باور کنه.از همتون خواهش میکنم که واسه بقیه هم بگین که اینها ریشه ای نداره.آدم بیاد رو چه حسابی ۳۰۰ دلار پولشو بده؟و بعد تبلیغ کنه که بقیه ی دوستاشم این کارو بکنن.من تا حالا ۳-۴ تا از اینها رو دیدم که کلاهبردار بودن.دزدی هم دزدی های قدیم.
راستی اگه کسی دانشجوی ساله اول ریاضیه شیرازه حتما واسم پیام بذاره.

حق یارتان.
آریانا!

از بی عنوانی دارم میمیرم

میلاد پیامبر اکرم(ص)و امام صادق(ع)مبارک باد.
سلام خدمت تمام دوستان عزیزم
من انگار خیلی نامنظم شدم!خیلی بد مینویسم انگار نه انگار که بابا ما هم یه زمانی بلاگر بودیم ها.
بی خیال حالا دوباره شروع میکنیم.
!!!امین جون تولدت مبارک!!!
آقا امروز ۱۴نیست ولی من یادم نبود .
آقا شیرینی هم که ندادی ولی من میدم به جای شما
راست یه تولد دیگه هم هستا!۲۰ اردیبهشت تولد وبلاگمه البته این نه
این.
راستی یه سوال!چه جوری میتونم یه فایلو بذارم واسه دانلود؟ممنون میشم  راهنمایی کنید!



حق یارتان!
آریانا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!