به نام خدا
الان داشتم تو وبلاگ ها میگشتم که یه وبلاگ دیدم که نوشته هاش قشنگ بود.اسمش وبلاک آقای او هستش.مطلب زیر رو از اونجا کش رفتم.

دو برادر یکی خدمت سلطان کردی و دیگری به زور بازوان نان خوردی. باری توانگر گفت درویش را که چرا خدمت سلطان نکنی تا از مشقت کار کردن برهی.

گفت: هان ؟

گفت: می گویم چرا خدمت سلطان نکنی تا از مشقت کار کردن برهی؟

گفت: آهان!

توانگر را خنده گرفت و گفت: هیچی بابا، شما راحت باش...خودت خوبی؟ ... خانوم بچه ها خوبن؟ ... چه خبرا؟!

 

"به دست آهن تفته کردن خمیر

به از دست بر سینه پیش امیر"

 

ولیکن کسی را که حالیش نیست

همان به که در کف بماند که چیست!


راستی کسی نتونست انتگرال Ln sinx رو حل کنه؟
حق یارتان!!!
آریانا!

به نام بهترین بهترین ها
سلام.
الان از گرما داشتم کلافه میشدم.آخه امروز خیلی گرم شده!فکر کردم بیام لااقل اینجا یه چیزی بنویسم.ولی نمیدونم چی بنویسم.
این چند روزا میخوام ریاضی بخونم ولی هر چی با خودم کلنجار میرم نمیتونم.آخه عادت داریم تابستونا دست به هیچ کتابی نزنیم.وقتی هم شروع میکنم بعد از ۲-۳ ساعت ۲ تا صفحه خوندم هیچی هم نفهمیدم.یه چند تا کتاب شعر هم چیدم دور و برم ولی هنوز یه صفحه هم نخوندم.امان از این تابستون امسال؛هنوز نه یه مسافرت رفتیم نه کار به درد بخوری کردم .فقط صبح تا شب یا پای کامپیوتر هستم یا خوابم.حدودا روزی ۱۳ ساعتشو که خوابم.
من بهارم تو زمین
من مینم تو درخت
من درختم تو بهار
ناز انگشتای بارون تو باغم میکنه
میون جنگلا طاقم میکنه
.........
تو بزرگی مث شب
اگه مهتاب باشه یا نه
تو بزرگی مث شب
خود مهتابی تو اصلا خود مهتابی تو
تازه وقتی بره مهتاب و هنوز
شب تنها باید؛راه دوری بری تا دم دروازه ی روز
تو مث مخمل ابری  
مث بوی علفی.........................
..............................

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟
؟؟
؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟

.........................................
راستی کسی بلده
انتگرال Ln sinx
رو بدست بیاره؟الان کلی وقت دارم روش فکر میکنم ولی نمیشه!!!

حق یارتان!!!
آریانا!

گریه

به نام دوست
سلام دوستان.میخواستم دیگه نیام اینجا و بنویسم ولی انگار اصلا نمیشه.دارم از بیکاری و
بی برنامگی دیوونه میشم.
دلمون به ایران خوش بود که قهرمان بشه ولی معلوم نشد چی شده بود که بازی کن ها اینجوری بازی میکردن.
البته به نظر من الان هر کسی یه چیزی میگه ولی یه چیزی که من شنیدم و البته خیلی غیر منطقی بود حرفای زیره که بخونید بد نیست...
بعضی ها میگفتن آوردن داور لبنانی کار خود ایران بوده و تمام این کارها و بازی و کشوندن بازی به پنالتی و یحیی و .....همش برنامه ریزی شده بوده واسه اینکه ایران فینال نره که مبادا مردم بریزن تو خیابون و از این حرفا.
.............................................
راستی این جریان ایمیل یاهو و کی لاگر و کارت اینترنت مجانی و... چیه؟راسته؟ دروغه؟ چیه؟
............
یکی از بهترین وبلاگ هایی که همیشه میرم اونجا(البته به خاطر مشترک بودن رشته هامون)
وبلاگ چلچله هستش که تولدشه.  تولدت مبارک .
............
نتایج کنکور هم اومده و الان بازار انتخاب رشته داغه.بعضی ها هم این وسط دارن مردم رو تلکه میکنن.به تمام بچه ها توصیه میکنم فقط بر اساس علاقه انتخاب رشته کنن نه بر اساس حرف مردم.چون خودتون میخواین با این رشته یه عمر زندگی کنین و اگه دوستش نداشته باشین ۴ سال تو دانشگاه سختی میکشین ۱۰۰ سال تو زندگی.به امید موفقیت تمام جوون های ایران!
.............................
یادم رفت روز مادر رو تبریک بگم.
حق یارتان!!!
آریانا!


ایران ۲ چین ۱

به نام خدا
سلام به همه
آقا حال کردین؟آفرین به همه ی بچه ها.من که از خوشحالی داشتم پر در می آوردم.الحق که همه خوب بازی کردن. من اونقدر خوشحال بودم که نگو .همش بشکن میزدم.
این پیروزی اولا یه جواب دندون شکن به فدراسیون و مخصوصا آقای پیتر ولاپان بود که گفته بود ایران آبروی فوتبال آسیا رو برده.آخه یکی نیست به این بگه اگه ایران نبود دیگه آسیا فوتبالش نابود بود.
این کره ای ها در برابر تیم ایران هیچی نبودن.فقط کره اسمش ترسناک بود ولی غیرت بچه ها همه چیو تعیین میکنه.
امروز تکنیک ناب فوتبال ایران رو دیدیم.واقا قهرمانی حق ایرانه!
سایت فیفا هم کلی از ایران تعریف کرده اگه بخواین میتونین اینجا ببینین.
اینم از زبان برانکو:

With a tough semi-final clash with hosts China up next, Ivankovic had only one thing on his mind: "We are here to be champions," he told reporters in all seriousness.
ما حتما قهرمان میشیم.
..................

راستی از این که اردن نتونست ژاپن رو ببره خیلی خوشحالم.هر چی این عربا کمتر ببرن من بیشتر حال میکنم.
در پایان امیدوارو اولا ایران قهرمان بشه بعدشم بره جام جهانی!!!

حق یارتان!!!
آریانا!!

ایران۰-ژاپن۰-علی دائی۰
بعد از بازی با اردن می خواستم یک چیزی در مورد آِقای دائی بنویسم گفتم شاید به هواداراش بر بخوره.ولی دیگه نمی تونم  هچی نگم .بابا یعنی رکورد تعداد بازی ملی وگل زده علی دائی انقدر مهمه که از سرنوشت تیم ملی و آبروی ایران مهم تره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه پله ومارادونا وزیدان رکورد بازی ملی وگل زده دنیا رو دارند یا داشتند که بهترین هستند؟
شما قضاوت کنین ! تو این دوتا بازی آخر ایران چی از دایی دیدید که نباید تعویض بشه؟
سیستم تیم که تک مهاجمه . همهءمهاجمای دگه رو هم که فراری دادند(هاشمیان-عزیزی-مجیدی ...)علی دایی هم که مصدومه(از ناحیه پا آسیب دیده)پس تکلیف این تیم چیه؟پس کی یک مربی لایق پیدا می شه که بگه بابا علی دایی هم اگه بد بازی کنه قابل تعویضه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خدا من هم علی دایی رو دوست داشته ودارم اون یک بخشی از تاریخ فوتبال ماست ولی نه همه تاریخ فوتبال ما .علی دایی با اون همه افتخارات وتجربه هم اگه مصدوم شد اگه پیر شد(برای فوتبال)اگه بد بازی کرد باید تعویض بشه؛باید از تیم خداحافظی کنه؛مثل بقیه !!!!!!!!!
من قبول دارم علی دایی با هوشه؛با تجربه است؛وزنه روحی برای تیم؛ولی تا کی تا ابد؟
اگه جوان گرایی کردن پس چرا برای همه نیست (شده مثل مبارزه با تروریست آمریکا)
 به امید قهرمانی جام ملت ها(البته اگه با این وضع مقابل کره حذف نشدیم)


اگه تند روی کردم ویک طرفه قاضی رفتم شما اون طرفه جواب من بدیدولی هرچی گفتم از روی حس ناسیونالیستی و فوتبال دوستیمه
رضا

ازدواج

امروز داشتم کتابی می خواندم مطالبی در مورد ازدواج دیدم گفتم بنویسم شما هم روش فکر کنید(البته اگه قصد ازدواج دارید )

ازدواج: سه هفته اشنایی؛سه ماه عاشقی؛سه سال جنگ؛سی سال تحمل(تن)
ازدواج مثل مغز بادام است تا نخوری نمی دانی تلخ است یا شیرین
ازدواج زودش اشتباهی بزرگ ودیرش اشتباهی بزرگ تر است(مثل فرانسوی)
انسان بر اثر نداشتن حوصله کارش به طلاق می کشد وبر اثر نداشتن حافظه دوباره ازدواج    می کند  (مارس گرانشو)
اگر از طبقه بالا زن بگیری بجای خویشاوندارباب خواهی داشت (کئلوپل)
با همسر خود مثل یک کتاب رفتار کنید فصل های خسته کننده را اصلا نخوانید (اسمارت)
برای داشتن یک همسر خوب می ارزد یک کفش بیشتر پاره کنی(مثل افرقایی)
برای داشتن یک زندگی ارام و بدون مخمصه شوهر باید کر وزن باید کور باشد (سروانتس)
پیش از ازدواج چشم ها را خوب باز کنید وبعد از ان کمی انها را روی هم بگذارید(فرانکلین)
تاک را از خاک خوب ودختر را از مادر خوب واصیل انتخاب کن (مثل چینی)
دختر عاقل جوان فقیر را به پیر ثروتمند ترجیح می دهد(مثل ایتالیایی)
داماد که نشدی از یک شب شادمانی ویک عمر  بد اخلاقی محروم گشته ای(مثل فرانسوی)
(اگه بی ربطه ببخشید از بی مطلبی نوشتم)