هوالحق 

GHm 

 

سلام 

اگه خدا بخواد جمعه و شنبه کنکور داریم 

خیلی زود گذشت 

و الان یه دنیا دل شوره واسه آینده 

نمی دونم باید چیکار کنم 

هزار تا فکر و خیال دارم 

نمی دونم کدومشون رو انجام بدم 

تقریبا 24 سالمه 

فکر می کنم دیگه باید خودم برای زندگی ام تصمیم بگیرم 

خیلی راه سختی رو جلوی خودم می بینم 

ولی از اون طرف هم لطف خدا 

بنده ی پیر خراباتم که لطفش دائم است.. 

به نظرم می رسه زندگی با یه  معنای جدید تازه داره شروع می شه 

خیلی هیجان انگیزه 

ولی درعین حال خیلی تحمل می خواد 

فعلا باید به کنکور فکر کنم 

خدا کنه موفق بشیم 

بشتاب! ای همسفر! 

گاه درنگی نیست ، 

این آخر راه است 

اگر عمری است در راهیم 

هان!همسفر! 

از این کویر ترشرو بگذر ، 

شیرین ترین سر چشمه ها در انتظار ماست..  

 

برامون دعا کنید

یا حق!!

هوالحق
GHm
سلام 

این روزها نانوا ها هم جوش شیرین می زنند
بیچاره فرهاد 

تا حال شده در مورد خدا فکر کنین
خب معلومه که شده
این چه سوالیه؟
از زمانی که یادمه همش می گفتن که مبادا فلان کار رو بکنی
مبادا بری فلان جا
مبادا با فلانی حرف بزنی
و صد تا مبادای دیگه
بعدش هم می گفتن که اگه این کارو بکنی می ری جهنم
حالا جهنم کجا هست؟
یه جایی که آدمای بد رو می برن اونجا و می سوزوننشون
یه جای خیلی وحشتناکه

همش این تو ذهنم بود که خدا منتظره که یه کار بد کنی و ببردت جهنم
ببره عذابت کنه
واقعا اینجوریه؟
آدم همیشه باید مواظب باشه که کج نره،نگاه نکنه،حرف نزنه
نخنده
اعتراض نکنه
لباسایی رو که دوست داره نپوشه
همیشه ناراحت باشه
همیشه احساس گناه کنه
و...
این احساس گناه رو هم که همیشه باید همراه داشته باشیم
توی مجالس همیشه گریه می کنن تا گناهاشون پاک بشه
از بچه ی 5-6 ساله گرفته تا ...
و باید منتظر باشیم تا بیان شفاعتمون رو بکنن تا بریم بهشت 

پس مهربونی خدا چی می شه
خدا خودش می گه اگه میدونستین چقدر دوستتون دارم از خوشحالی می مردین 

خدا آدم رو آورده تو  این دنیا تا پیشرفت کنه
تا خوب تر بشه
تا از زندگی و در کنار دیگران بودن لذت ببره
تا واسه حس بی نهایت خواهیش جواب پیدا کنه
تا بخنده
شاد باشه
قدر بدونه
تشکر کنه
یاد بگیره که چطور مهربونی کنه
تا چطور همه چیز رو زیبا کنه
پرستش کنه
یاد بگیره
یاد بده
و هیچ وقت از یاد خدا غافل نشه
ولی دریغ که بعضی ها از این طرف می افتن و بعضی ها هم از اون طرف
خدا کنه بتونیم خدا و خودمون رو خوب بشناسیم و خوب زندگی کنیم
پاینده و پیروز باشید
یا حق!!

 

به نام خدا

سلام

بعضی وقتا می شه که آدم به هزار تا موضوع فکر می کنه

ذهنش درگیره

خیلی کار داره ولی هیچ کدومش رو انجام نمی ده

2 روزه که من هم همینطور شدم

امشب به جای اینکه درس بخونم رفتم پیش یکی از دوستای دوران دبیرستانم

به یاد اون موقع

کلی با هم حرف زدیم

خیلی خوشحال شدم که دیدمش و موفق بودنش هم مزید بر علت خوشحالی

26 روز دیگه کنکور دارم

خدا کنه این چند وقت محکم بخونم تا

همیشه خدا بهم کمک کرده و انشاالله این دفعه هم همینطور بشه

یادم نم یره مار رمضون همین امسال بود

داشتم تو خونمون برق کشی می کردم

فقط یادمه فنر برق کشی رو گرفتم

اون لحظه فهمیدمکه دیگه کاری از دستم بر نمیاد

می دونستم که نمی تونم کسی رو صدا بزنم

راضی شدم به خداحافظی

دیگه نفهمیدم چی شد

فقط یادمه چشمام رو که باز کردم همه بالای سرم بودن

مادرم گریه می کرد

وضعی بود

بدنم تکون نمی خورد

یادم اومد که چی شده

فکر کردم فلج شدم

خدا خیلی کمکم کرد

بعضی وقتا فکر می کنم اگه الان نبودم چی می شد

الان کجا بودم و خیلی فکرای دیگه

باید قدر سلامتیمون رو بدونیم و با کارای بیهوده زندگیمون رو تلف نکنیم

لیاقت انسان خیلی بیشتر از اینهاست

..

شعرای سعدی خیلی به آدم آرامش می ده

عیبی نباشد از تو که بر ما جفا رود

مجنون از آستانه لیلی کجا رود

گر من فدای جان تو گردم دریغ نیست

بسیار سر که در سر مهر و وفا رود

ور من گدای کوی تو باشم غریب نیست

قارون اگر به خیل تو آید گدا رود

مجروح تیر عشق اگرش تیغ بر قفاست

چون می‌رود ز پیش تو چشم از قفا رود

حیف آیدم که پای همی بر زمین نهی

کاین پای لایقست که بر چشم ما رود

در هیچ موقفم سر گفت و شنید نیست

الا در آن مقام که ذکر شما رود

ای هوشیار اگر به سر مست بگذری

عیبش مکن که بر سر مردم قضا رود

ما چون نشانه پای به گل در بمانده‌ایم

خصم آن حریف نیست که تیرش خطا رود

ای آشنای کوی محبت صبور باش

بیداد نیکوان همه بر آشنا رود

سعدی به در نمی‌کنی از سر هوای دوست

در پات لازمست که خار جفا رود

پاینده و پیروز باشید

یا حق

.. . .. ..