امام رضا

به نام دوست 

GHm 

 

سلام 

یادش بخیر تا پارسال که دانشجو بودیم سالی چند بار پابوس امام رضا(ع) می رفتیم 

ایوان طلا 

یادش بخیر 

خیلی خوب بود 

خیلی آدم سبک می شه 

امام رضا تولدت مبارک 

 

یا حق!!

امید به خدا

هوالحق 

GHm 

سلام 

الان واسه کنکور ثبت نام کردم  

 

 

خیلی برامون دعا کنید  

 

 

 

یا حق!!

هوالحق 

GHm 

سلام 

چند تا از عکسای خاطره انگیزم رو میزارم 

اگه گفتین من کدومم؟  

 

 

  

 

 

پاینده باشید 

یا حق!!

به نام خدا 

GHm 

سلام  

خوبین؟خوش میگذره؟ 

اگه خدا بخواد چند روزی هست که خوب درس می خونم 

امروز نتیجه ی کنکور آزمایشی میاد 

امروز سوال های ریاضی رو بررسی می کردم،خیلی از سوال ها رو با اینکه بلد بودم اشتباه زدم یا اینکه حتی جواب صحیح رو بدست آوردم ولی یه گزینه ی دیگه رو علامت زدم 

من که اینقدر بی دقت نبودم 

ولی انشاالله از حالا بیشتر دقت می کنم 

برامون دعا کنین 

لینک راحیل و رفوزه ی عزیز رو هم قرار دادم ،از قدیمی ترین دوستای وبلاگی من هستن

موفق و پیروز باشین 

یا حق!!

خیلی خوشحالم

هوالحق 

GHm 

سلام 

نمیدونید چقدر خوشحالم 

وبلاگ قدیمیم رو که فکر میکردم دیگه نیست پیداش کردم 

 

آریانا 

 

وقتی آدم خاطرات چند سال پیشش رو میخونه و میبینه که دنیا چه طوری می گذره کلی ذوق می کنه 

منم الان همچین حسی دارم 

  

تار زلفت را جدا مشاطه گر از شانه کرد  

                                                                         دست آن مشاطه گر باید جدا از شانه کرد 

 

دیروز با رضا رفتیم اصفهان امتحان دادیم،بد نبود ولی خوب هم نبود 

شب رفتیم شاهین شهر خونه ی علی فرزانه،دوستاش هم بودن(حامدو میثم) 

بیرون که بودیم با علی کلی صحبت کردیم 

شام املت خوردیم و کلی حرف زدیم و خندیدیم و خلاصه شاد بودیم 

صبح زود با رضا راه افتادیم و رفتیم امتحان دادیم 

بعدشم رفتیم کنار زاینده رود و ناهار خوردیم و نماز و استراحت و ... 

ساعت 2 هم امتحان عصر شروع شد که البته سخت بود 

کنترل خوب بود ولی بررسی و ماشین و مغناطیس رو خوب نزدم 

ان شاالله باید بیشتر و بهتر بخونم 

ساعت حدود 6 عصر هم با اتوبوس برگشتیم 

برامون خیلی دعا کنید 

پاینده و سرافراز باشید 

یا حق!!

به نام خدا 

GHm 

سلام به همه 

خوبین؟خوش میگذره؟ 

من امسال اگه خدا بخواد دارم خودم رو واسه کنکور کارشناسی ارشد برق قدرت آماده میکنم 

یه کم خوندنم کند پیش میره ولی انشاالله درست میشه 

موسسه ی ماهان هم ثبت نام کردم 

فردا با رضا می ریم که کارت بگیریم و جمعه هم کنکور بدیم 

اگه کسی تو این زمینه تجربه ای داره ما رو هم در جریان بذاره،خوشحال می شیم 

 

صد نکته غیر حسن بباید که تا کسی 

مقبول طبع مردم صاحب نظر شود 

 

ما رو هم دعا کنید 

یا حق!!