بلاتکلیفی

بدترین چیزی که آدمو اذیت می کنه بلاتکلیفیه


روزایی تو زندگی آدم هست که وقتی بهش فکر می کنی یا حسرت می خوری یا دهنت از تعجب باز می مونه و باورت نمی شه که تو همون آدمی.....

یه روزی بود که آریانا نفر ممتاز مسابقات مفاهیم قرآن استان شده بود

یه روزایی نماینده ی شهرشون تو مجلس دانش آموزی بود

بارها نفر اول المپیادها شده بود

نفر اول کلاسشون بود

و........

مدتی یه آدم فوق العاده مذهبی  بود که یه زندگی خیلی آروم و بی دغدغه داشت

یه روزی بود که روبروی کعبه نشسته بود و اشک می ریخت


ولی چی شد که یهو خدا از زندگیش رفت

ناراضی نیستم ولی خیلی همه چی رو اعصابمه


چیزایی که یه روز خط قرمزم بودن رو با کمال میل و رضایت انجام می دم

مدتیه همه چی برام عجیبه

همه برام غریبه شدن

کسیو که دوستش داشتم اذیتش کردم

ناراحتش کردم


نیاز به کار دارم

نیاز به استقلال

شاید این استقلال لعنتی بتونه مشکلاتیو که با خودم دارم حل کنه

دلم یه بازی استقلال پرسپولیس می خواد که برم ورزشگاه و یکی دو ساعت به همه چی فحش بدم

فریاد بزنم تا بلکه کمی آروم شم

نظرات 3 + ارسال نظر
مهراوه سه‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ

این نیز بگذرد

بچه بودیم از تکلیف میترسیدیم بزرگ شدیم از بلاتکلیفی

monib چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ب.ظ http://www.monib.ir

سلام
چرا اینقدر نا امید
میشه همیشه امیدوار بود ..انشاالله مشکلتون حل میشه

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ

سلام آریانای عزیز
راستش.....
به نظرم می رسه که این ها اثرات تنهاییه. منظورم تنهایی تو نیست.. تنهایی همه مون. همه مون تنهاییم و همه مون تنها کاری که داریم اینه که به خودمون، به خدا، به عزیزانمون گیر بدیم و همه چیز رو خراب کنیم...
شاید حق داری... شاید حق داریم.. شاید هم نه.
کمتر فکر کن... اگه برات ممکنه البته. نصیحت نیست. خواهرانه گفتم..

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد