به نام خدا
سلام به همه ی دوستان گلم.
اول از همه عیدتون مبارک.
ببخشید یه چند روزی نبودم.رفته بودم واسه ثبت نام دانشگاه و این حرفا.یه چند روزی رفتیم شاهرود.ثبت نام کردم.
امسال بچه ها همشون دانشگاه قبول شدن.اونم رشته های توپ.به همشون تبریک میگم.
علی اکبر مهندسی نفت اهواز؛علی و رضا(همون که قراره سالی یه بار اینجا بنویسه) مهندسی برق مالک اشتر؛جواد صنایع دستی شیراز ؛عبدازهرا مهندسی نفت آبادان؛
اسماعیل مهندسی نگهداری هواپیما شهید ستاری؛حسین مهندسی کشتی بوشهر؛علی ریاضی اصفهان؛جعفر آمار بوشهر؛وحید مهندسی برق شهید ستاری و.................
آریانا هم مهندسی برق دانشگاه صنعتی شاهرود(:o).
ـــــــــــــــــــــــــــ
راستی لوگوی جدید منو هم دیدین؟رفوزه جون زحمتشو کشیده خیلی هم قشنگ درست کرده خیلی هم ما رو شرمنده کرده.
------------------------------
انشاالله از شنبه دیگه باید برم شاهرود و از اونجا وبلاگ نویسی کنم.واسم دعا کنین بتونم این وبلاگ رو ادامه بدم.
از آقا رضا هم خواهش میکنم اگه واسش زحمتی نیست لا اقل هفته ای یه بار اینجا بنویسه.

اینم از حمید مصدق:
من پرواز کرده ام.
                      از بام های دنیا
                                            تا دام های دنیا.
حق یارتان!!!
آریانا!







به نام خدا
سلام خدمت تموم دوستای عزیز
آقا چه خبرا؟
نتایج دانشگاه آزاد رو که شنبه اعلام کردن.امسال که این دوستای ما کولاک کردن.همشون رشته های توپ قبول شدن.رضا:مهندسی مکانیک شیراز.علی و اسماعیل وجعفر و جلال و وحید:مهندسی برق و..... .
البه نتیجه های سراسری هنوز اعلام نشده ولی این بر و بچه ها همشون قبول میشن.
(ما واسه چی کلاس میذاریم؟:دی).
الان ۳-۴ روزه که حالمون گرفته است.از یه طرف کلی کار عقب مونده دارم که باید انجام بدم از یه طرف هم کلی کار تو خونه دادن بهم که انجام بدم.تازه حوصله ام بد رقم سر رفته.این سی دی زبان نصرت رو هم که حتما تا حالا دیدین.گرفتم که گوش بدم ولی اصلا وقت نمیشه.پیشنهاد میکنم حتما بگیرینش.واقعا واسه انگلیسی خوبه.من ۳ تا سی دی ؛۶۰۰ تومان واسم آب خورد(این آقای نصرت اگه بفهمه چی میشه؟:دی).
از ۲هفته هم که کلاسا شروع میشه و دوباره روز از نو بازی از نو..............
اینم از حمید مصدق:
ای مهربان من
                   من دوست دارمت
                                           چون سبزه های دشت ؛چون برگ سبز رنگ درختان نارون...

حق یارتان!!!
آریانا! 

یا ابو الفضل

به نام بهترین بهترین ها
سلام
آقا خیلی خوشحالم.دیگه نمیدونم چی بگم .دیشب مرد آهنین ایران جهان رو به لرزه در آورد.این رضا زاده هنوز ۲۰-۳۰ کیلو جا داره که وزنشو زیاد کنه.آقا مگه خدا چقدر بهش قدرت داده؟
خلاصه ما که کلی حال کردیم.
یا ابو الفضل



اینم یه اطلاعات جالب در مورد حسین رضازاده.
حق یارتان!!!
آریانا!

e-gold

به نام دوست
سلام دوستان
من امروز رفتم سایت ایگلد عضو شدم.
یه سایت دیگه هم رفتم که میشه اونجا پول ذخیره کرد.اینجا اگه بخواین میتونین ساین آپ کنین و عضو شین.
اگه کسی اطلاعات بیشتری داره لطفا راهنمایی کنین.
حق یارتان!!!
آریانا!