سلام دوستان
حالتون چطوره.من الان چند روزیه که وبلاگم هک شده و هر کاری کردم نتونستم اونو درست کنم.ازتون خواهش میکنم اگه کسی میتونه تو این زمینه به من کمک کنه حتما ایمیل بزنه خیلی ممنون میشم.
این سعید آقای ما هم (سعید اسلمی)دانشجوی مهندسی کامپیوتره و اصلا یه کمکی به ما نمیکنه.سعید جان هر جا هستی امدوارم حالت خوب باشه.انگار یادت رفته دوستی ما چه جوری بودها بی مرام
امروز من جای یکی از دوستام امتحان ریاضی دادم و خیلی هم خوب شد حتی بهتر از امتحان خودم.الان علی آقا(دوستم) یه وبلاگ درست  کرد که حتما یکی از وبلاگ های خوب میشه.
این یه خط شعرو هم از طرف دوستم براتون مینویسم که امیدوارم حال کنین:
گویا ترم ز بلبل و اما ز رشک عام                مهر است بر دهانم و افغانم آرزوست
این هفته میخواستم برم شهرستان ولی بابام زنگ زد و گفت که ما میایم اصفهان.کلی حال
 میده.
امتحان های پایان ترم هم از ۲ هفته دیگه شروع میشه.منم اصلا هنوز درس نخوندم نمیدونم مثه مبان ترم هست یا نه آخه میان ترمم خیلی خوب شد.(ریاضی رو ۷.۵ گرفتم از ۸).
خوب دیگه بریم تو بقیه ی سایت ها یه کم وبگردی کنیم خسته شدم از بس تو این خوابگاه با این بچه ها چرت و پرت گفتیم.فعلا بای.
حق یارتان.
آریانا
آقا یوسف خیلی قبولت دارم.

نظرات 2 + ارسال نظر
اهورا چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:18 ب.ظ http://ahoora.blogsky.com/

سلام آریانا جان - وبلاگبسیار زیبای داری و امیدوارم همیشه زندگیت مثل قلمت زیبا باشه ... خوشحال میشم به وبلاگمنم سری بزنی ....
قربانت
یه دوست

آتروپاتکا& چهارشنبه 26 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 04:12 ب.ظ http://www.atropatkan.blogsky.com

عال است داداش

آريانا بهترين اسم

بميرم براش

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد