یار دبستانی من

به نام خدا
سلام دوستان

یار دبستانی من ؛با من و همراه منی
                                        چوب الف بر سر ما  ؛بغض من و آه منی
حک شده اسم من و تو ؛رو تن این تخته سیاه
                                        ترکه ی بیداد و ستم مونده هنوز رو تن ما
دشت بی فر هنگی ما هرز تموم علفاش 
                                        خوب اگه خوب ؛بد اگه بد؛مرده دلای آدماش
دست من و تو باید این پرده ها رو پاره کنه
                                         کی میتونه جز من و تو درد ما رو چاره کنه
یار دبستانی من...
بچه ها واقعا رو بیت آخرش دقت کنین .فقط خود ما باید همت کنیم تا حد توان نذاریم مملکتمون از اینی که هست خرابتر بشه.
حق یارتان!
آریانا!!!                  

نظرات 3 + ارسال نظر
قطره باران پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:22 ق.ظ http://ghatrehbaran.persianblog.com

سلام دوست عزیز امیدوارم حالت خوب باشد و روزگار به وفق
مراد شما باشد وبلاگ قشنگی داری امیدوارم هرروز قشنگتر از اینم بشه
برای شروع اشناییمون یه شهر قشنگ برایت مینویسم امیدوارم لذت ببری
ای دلبر من الهی صد ساله شوی در پهلوی ما نشسته همسایه شوی همسایه
شوی که دست به ما سایه کنی شاید که نصیب من بیچاره شوی عشق امد و خیمه زد به
صحرای دلم زنجیر وفا فکنده در پای دلم عشق اگر به فریاد دل ما نرسد ای وای دلم
وای دلم وای دلم بیا که برویم از این ولایت من و تو تو دست منو بگیر و من
دامن تو جایی برسیم که هر دو بیمار شویم تو از غم بی کسی و من از غم
تو خوب دوست مهربونم امیدوارم لذت برده باشی از شما خواهش میکنم
من را تنها نگذارید و هر وقت توانستید به من یه سری بزنید
مطمئن باشید همیشه یک نفر منتظر شماست دیگر وقت شما را نمیگیرم .
با نهایت ارزوی موفقیت برای شما و خانواده شما

بچه های اعماق پنج‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:09 ب.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

سلام عزیزم
خسته نباشی و موفق
در انتهای شعر یار دبستانی اینو میشه گفت
خبر این بود
پرواز باطل شد
بالمان را روی دوشمان گذاشتیم
چی بگم عزیزم درد آنقدر زیاده که چیزی نمی شه گفت
فقط باید عمل کرد
امیدوارم شاد و پر از عشق باشی تا بعد فلا......

کاوه آهنگر شنبه 12 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.kawan.blogfa.com

سلام

با تشکر از وبلاگ و سایت خوبتون

لطفآ لینک وبلاگ من را نیز در سایت تون قرار بدید .

ممنونم


وبلاگ یار دبستانی من

www.kawan.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد