ایران۰-ژاپن۰-علی دائی۰
بعد از بازی با اردن می خواستم یک چیزی در مورد آِقای دائی بنویسم گفتم شاید به هواداراش بر بخوره.ولی دیگه نمی تونم  هچی نگم .بابا یعنی رکورد تعداد بازی ملی وگل زده علی دائی انقدر مهمه که از سرنوشت تیم ملی و آبروی ایران مهم تره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مگه پله ومارادونا وزیدان رکورد بازی ملی وگل زده دنیا رو دارند یا داشتند که بهترین هستند؟
شما قضاوت کنین ! تو این دوتا بازی آخر ایران چی از دایی دیدید که نباید تعویض بشه؟
سیستم تیم که تک مهاجمه . همهءمهاجمای دگه رو هم که فراری دادند(هاشمیان-عزیزی-مجیدی ...)علی دایی هم که مصدومه(از ناحیه پا آسیب دیده)پس تکلیف این تیم چیه؟پس کی یک مربی لایق پیدا می شه که بگه بابا علی دایی هم اگه بد بازی کنه قابل تعویضه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

به خدا من هم علی دایی رو دوست داشته ودارم اون یک بخشی از تاریخ فوتبال ماست ولی نه همه تاریخ فوتبال ما .علی دایی با اون همه افتخارات وتجربه هم اگه مصدوم شد اگه پیر شد(برای فوتبال)اگه بد بازی کرد باید تعویض بشه؛باید از تیم خداحافظی کنه؛مثل بقیه !!!!!!!!!
من قبول دارم علی دایی با هوشه؛با تجربه است؛وزنه روحی برای تیم؛ولی تا کی تا ابد؟
اگه جوان گرایی کردن پس چرا برای همه نیست (شده مثل مبارزه با تروریست آمریکا)
 به امید قهرمانی جام ملت ها(البته اگه با این وضع مقابل کره حذف نشدیم)


اگه تند روی کردم ویک طرفه قاضی رفتم شما اون طرفه جواب من بدیدولی هرچی گفتم از روی حس ناسیونالیستی و فوتبال دوستیمه
رضا
نظرات 2 + ارسال نظر
اشک مهتاب جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 04:16 ق.ظ http://ashkemahtab.com

فکر می کنم آدم همیشه ثابت نمی مونه
و خیلی چیزها هم میتونه تاثیر داشته باشه
حالا وضعیت بدنی و روحی و ...
اصلا همین قضیه رضایی و ...
فکر نمی کنی که تو این شرایط هرکی که باشه
کم میاره ؟

مریم /صورتک جمعه 9 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 10:31 ق.ظ http://www.sooratakk.blogspot.com

سلام
ما که اینقدر روز بازی با ژاپن پای تلویزیون حرص خوردیم که نگو. راستی یه سری به نظر خواهی من بزن. یه سوال کوچولو ازت کردم.ممنون می شم کمکم کنی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد