ایران ۲ چین ۱

به نام خدا
سلام به همه
آقا حال کردین؟آفرین به همه ی بچه ها.من که از خوشحالی داشتم پر در می آوردم.الحق که همه خوب بازی کردن. من اونقدر خوشحال بودم که نگو .همش بشکن میزدم.
این پیروزی اولا یه جواب دندون شکن به فدراسیون و مخصوصا آقای پیتر ولاپان بود که گفته بود ایران آبروی فوتبال آسیا رو برده.آخه یکی نیست به این بگه اگه ایران نبود دیگه آسیا فوتبالش نابود بود.
این کره ای ها در برابر تیم ایران هیچی نبودن.فقط کره اسمش ترسناک بود ولی غیرت بچه ها همه چیو تعیین میکنه.
امروز تکنیک ناب فوتبال ایران رو دیدیم.واقا قهرمانی حق ایرانه!
سایت فیفا هم کلی از ایران تعریف کرده اگه بخواین میتونین اینجا ببینین.
اینم از زبان برانکو:

With a tough semi-final clash with hosts China up next, Ivankovic had only one thing on his mind: "We are here to be champions," he told reporters in all seriousness.
ما حتما قهرمان میشیم.
..................

راستی از این که اردن نتونست ژاپن رو ببره خیلی خوشحالم.هر چی این عربا کمتر ببرن من بیشتر حال میکنم.
در پایان امیدوارو اولا ایران قهرمان بشه بعدشم بره جام جهانی!!!

حق یارتان!!!
آریانا!!

نظرات 2 + ارسال نظر
چلچله شمالی دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 02:32 ق.ظ http://chelchelee.persianblog.com

سلام.
یه خرده دیر شده فک کنم ولی تبریک میگم. منم امیدوارم ایران قهرمان بشه. فقط نمی دونم چرا زیاد خوش بین نیستم
:(
موفق و پیروز باشی...

رفوزه دوشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 03:17 ق.ظ http://partizanha.blogsky.com

سلام ... من هم از بازی ایران مقابل کره لذت بردم ...
بعد از عمری بچه های تیم ملی رو اینطور دیدم ..
امیدوارم در ادامه راه هم موفق ظاهر بشن و افتخاری دیگر کسب کنند ...
پیش بینی می کنم ایران تو وقت اضافه چین رو شکست می ده...
تـــــــــــا اون روز ...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد