به نام بهترین بهترین ها
سلام.
الان از گرما داشتم کلافه میشدم.آخه امروز خیلی گرم شده!فکر کردم بیام لااقل اینجا یه چیزی بنویسم.ولی نمیدونم چی بنویسم.
این چند روزا میخوام ریاضی بخونم ولی هر چی با خودم کلنجار میرم نمیتونم.آخه عادت داریم تابستونا دست به هیچ کتابی نزنیم.وقتی هم شروع میکنم بعد از ۲-۳ ساعت ۲ تا صفحه خوندم هیچی هم نفهمیدم.یه چند تا کتاب شعر هم چیدم دور و برم ولی هنوز یه صفحه هم نخوندم.امان از این تابستون امسال؛هنوز نه یه مسافرت رفتیم نه کار به درد بخوری کردم .فقط صبح تا شب یا پای کامپیوتر هستم یا خوابم.حدودا روزی ۱۳ ساعتشو که خوابم.
من بهارم تو زمین
من مینم تو درخت
من درختم تو بهار
ناز انگشتای بارون تو باغم میکنه
میون جنگلا طاقم میکنه
.........
تو بزرگی مث شب
اگه مهتاب باشه یا نه
تو بزرگی مث شب
خود مهتابی تو اصلا خود مهتابی تو
تازه وقتی بره مهتاب و هنوز
شب تنها باید؛راه دوری بری تا دم دروازه ی روز
تو مث مخمل ابری  
مث بوی علفی.........................
..............................

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟؟؟
؟؟
؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
؟

.........................................
راستی کسی بلده
انتگرال Ln sinx
رو بدست بیاره؟الان کلی وقت دارم روش فکر میکنم ولی نمیشه!!!

حق یارتان!!!
آریانا!
نظرات 5 + ارسال نظر
جهان چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:09 ب.ظ http://davaran.persianblog.com

یه عالمه مهندس اینجاست همه یادشون رفته چطور حساب نمی کنن .. خودم هم که حوصله ندام اصلا باهاش کلنجار برم ...

[ بدون نام ] چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 06:18 ب.ظ

یادم اومد از این یکی استفاده کن حل میشه
sin X = u ...از این قانون استفاده کن
udv=uv-$vdu$

آقای او دوشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:12 ق.ظ http://mr-he.blogsky.com

ما مخلصیم ... هر چقدر که لینک دوست داری بده!

ناشناس جمعه 8 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام. از وبلاگت خوشم اومد. البته چون از دانشجوهای دانشگاه خودمونی بیشتر ازت خوشم اومده .دانشگاه نجف آباد رو میگم .اگه یادت باشه یه روزی توی سایت طبقه اول دانشگاه وقتی تو و دوستت از پشت کامپیوتر اولی به دومی رفتید منو ودوستم پشت او نشسیتیم و با وصل شدن به اینترنت وبلاگتون واسمون بازشد و شماها هم کلی تعجب کردید

ساندویچ شنبه 16 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 10:48 ق.ظ

خوشحالم که در مورد سکس مطلب نداری

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد