فال حافظ

سلام 

  

امروز فال حافظ گرفتم 

بر آن سرم که ننوشم می و گنه نکنم       اگر موافق تدبیر من شود تقدیر 

چو قسمت ازلی بی حضور من کردند       گر اندکی نه به وفق رضاست خرده مگیر 

 

امروز صبح یه کم درس خوندم و بعدش یه کم وبگردی و نماز و نهار و یه چرت نیم ساعته 

چند روز پیش یکی از اقوام دوستم فوت کرده بود 

عصر رفتیم پرسه (مراسم ختم) 

بعد از اون رفتم شرکت یکی از دوستان و چند ساعتی با هم صحبت کردیم 

از کانون نخبگان زنگ زدن و گفتن یه دوره کلاس آشنایی با ربات گذاشتن،بیا تدریسش رو بر عهده بگیر 

منم پررو گفتم باشه
هزار نکته ی باریکتر ز مو اینجاست       نه هر که سر بتراشد قلندری داند 

 

چند وقته می خوام کلی کارای عقب مونده انجام بدم ولی... 

 

یاد چند سال پیش بخیر 

خیلی عوض شدم 

به قول کسی کاش عوضی نشم 

 

یاد باد آنکه خرابات نشین بودم و مست         وآنچه در مسجدم امروز کم است آنجا بود 

 یا حق!!

نظرات 8 + ارسال نظر
دختر نارنج و ترنج جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:55 ق.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

سلام دوست جون
خوبی؟ بارک الله... پس تو هم رباتیک هستی؟؟؟ خوش به حالت.. خیلی دوست داشتم از ربات ها چیزی می دونستم..
عوض شدن توی ذات ما آدم هاست.. نگرانش نباش. بد هم نیست به نظرم...

سلام
برقی هستم البته نه هر که چهره بر افروخت دلبری داند
کاش اینطور باشه

دینا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:09 ب.ظ

چه جالب! به ختم میگن پرسه؟ اصطلاح؟
شب آرزوها حاجت روا شدید انگاری! کار پیدا کردید :)

اصطلاح نیست
معنی هر دوتاشون همینه
اگه به اگهی ترحیم تو روزنامه ها نگاه کنی اونایی که واسه زرتشتی ها هست به جای آگهی ترحیم بالاش نوشته پرسه
کار که نه
رفع بیکاریه

مینو جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com/

سلام.
حافظ همیشه جواب منو میده.

خدا بیامرزدشون.

ا داداش منم معلمه روباتیکه.

معمولاً آدما خیلی برنامه ریزی میکنن ولی اکثر اوقات یادشون میره هر روز 24 ساعته. کاراشون همین جور میمونه.
مثال: خودم!

دوستای منم بهم میگن خیلی عوض شدی، نمیدونم!!!!

عارف جام جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:58 ب.ظ

اولا سلام.
دوما قاصدکا برام خبر آوردن ایمیل برات اومده
سوما شما هم که برقی هستی!!!!!!!!!
گفته بودی برات از خودم بگم توی میلم یه چیزایی نوشتم. بعدش اومدم اینجا نظر بذارم دیدیم شما هم که مث مایین.
بر ماهیان تپیدن دریا مبارک است

مونای مهماندار جمعه 12 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 03:34 ب.ظ http://carinamona.blogfa.com

سلام

باریکلا به شما با این تدریستون باعث افتخارید

موفق باشید

مینو یکشنبه 14 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:14 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com/

سلام.
عید و روزتون مبارک... [گل]

عارف جام سه‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

سلام این میل آخرم بهت رسیده دوست من؟

دینا چهارشنبه 17 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:44 ب.ظ

سرکار میرید دیگه نیستید؟‌:) منتظر آپ های شما هستیم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد