گناه

گناه 

یه وقتایی می شه که یه احساسی مثل خوره میفته به جونت که حتما اون کارو انجام بدی 

یه وقتایی نشستی و تو فکر خودتی که یه دفعه یه چیزی می بینی که همون میشه جرقه کار بدی که مطمئنی از انجامش پشیمون میشی 

یه وقتایی این حس اونقدر قوی هست که کرور کرور دلیل واسه خودت ردیف میکنی که حتما باید این کارو انجام بدی 

یه وقتایی چشم باز می کنی و میبینی که همه ی زندگیت شده یه وقتایی... 

اون وقته که اگه همه ی عالم جمع بشن که منصرفت کنن ،توانش رو ندارن 

اون وقته که اونقدر رو تصمیمت مصر میشی که کارایی که به نظرت غیر ممکن میومد رو انجام میدی 

اون وقته که تو یه لحظه بهش می رسی ولی هنوز به دستش نیاوردی از دستت رفته 

هیچی برات نمیمونه 

خودت رو از همه چی پست تر حس میکنی 

اونقدر پشیمون شدی و توبه کردی و اونقدر گفتی که این بار آ خر بود که دیگه خودت هم باورت نمیشه که بگی خدا این بار آخر بود 

اون وقته که دلت تنگ میشه 

دلت تنگ میشه واسه اون وقتایی که هیچی نمیتونست جلو اراده ات مقاومت کنه 

دلت تنگ میشه واسه خودت  

 دلت تنگ میشه واسه عاشق شدن

 

و من الان دلم تنگه.. 

 

یه شعر هم دوست خوبم ،داداش احسان توی وبلاگش گذاشته که زیباست 

 

خود را اگرچه سخت نگه داری از گناه
گاهی شرایطی است که ناچاری از گناه

  


هر لحظه ممکن است که با برق یک نگاه
بر دوش تو نهاده شود باری از گناه


گفتم: گناه کردم اگر عاشقت شدم...
گفتی تو هم چه ذهنیتی داری از گناه!!


سخت است این‌که دل بکنم از تو، از خودم
از این نفس کشیدن اجباری، از گناه


بالا گرفته‌ام سرِ خود را اگرچه عشق
یک عمر ریخت بر سرم آواری از گناه


دارند پیله‌های دلم درد می‌کشند
باید دوباره زاده شوم ـ عاری از گناه  

 

پ.ن: 

و انت ارحم الراحمین 

 

یا حق!! 

بدون شرح : 

سایت آقای مکارم به زبان روسی افتتاح شد

نظرات 13 + ارسال نظر
آتیش پاره شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:15 ب.ظ http://miss-atishpare.blogsky.com

امیدوارم زودتر از دل تنگی در بیای! *:

ممنون...

لیلا شنبه 27 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:33 ب.ظ http://www.rittta.blogsky.com

سلام
اگه منظورت از گناه عاشق شدنه که سخت اشتباه میکنی

نه
منظورم این نیست
عشق مقدسه..

pix2pic یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 06:37 ق.ظ http://pix2pic.blogsky.com

سلام عزیزم تبادل لینک میکنی؟
بعد از 32 روز بیش از22344عکس
(بزرگترین مرجع عکس pix2pic)من با این نام لینک کن
منتظرمااا>حتما بهم سربزن خوشحال میشم
من روزانه بیش از 200 عکس و پست تو وبلاگم میزارم
برای پیشرفت بهم نیاز داریم مگه نه؟؟!!
باهر شرایطی هم که باشی باهات تبادل لینک میکنم!
زود باش منتظرم بدووووووووو

لیلا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:36 ق.ظ http://www.rittta.blogsky.com

سلام
امیدوارم به آرامش برسی عزیزم

دینا یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 10:53 ق.ظ http://www.dina.blogsky.com

سلام. دیگه ایشالله هیچ فکر و خیالی نکنید. با اطمینان کامل بار سفر ببندید. از طرف ما هم نائب زیاره باشید. (نمیدونم دیکته اش رو درست نوشتم یا نه :دی)
عده ای رفتند حج حاجی شدند! عده ای ماندند و اخراجی شدند

ایشالا
شما هم ما رو دعا کنین

مینو یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:36 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

من خیلی وقته دلم تنگه...
هنوزم خیلی چیزا نمی تونه رو ارادم مقاومت کنه ولی ....
دلم تنگه...
دلم تنگه. خیلی تنگ...
کاش می تونستم بشینم گریه کنم ولی دیگه هیچ کس رو محرم نمی دونم...
همه یه جورایی....

به خدا توکل کن

مینو یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:37 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

راستی تعجب نکنی از اینکه نظر دادم.
گفتم که شاید اینجا دسترسی به نت پیدا کنم.
الانم اومدم خونه ی داییم تو رشت...
جای شما خالی...

خوش بگذره..

مینو یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 05:38 ب.ظ http://delneveshteha-m.blogfa.com

راستی مگه داری می ری مکه؟!!!!!!!!!!!

ایشالا
اگه خدا بخواد

عارف جام دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:35 ق.ظ

سلام حاجی!!!!!!!!!!!!!!!!
... گاهی دلم برای خودم تنگ می شود.
این حدیث توی مصحف زندگی همه کم و بیش جا داره...
ولی من دلم خیلی روشنه این بغض مرغ سحره که توی گرگ و میش زدن صبح بی قراری می کنه!
دلم روشنه که خورشید از نازکی بلور دل قناری طلوع می کنه .
آریانای عزیزم
دارند پیله‌های دلت درد می‌کشند
باید دوباره زاده شوی مثل آفتاب
پ.ن:
1. این وب داداش احسانتون رو بازدید فرمودیم با کلی خدم و حشم .گفتیم خوش منظر است . امید که مرعی نظر همایونی قرار بگیرد.
2. میگن تهران sms ها هنوز قطعه. مشهد yahoo.com رو بستن
...ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا
3. می خواستم بیام یه سری به وبت بزنم هر چی توی لینکهام نیگاه کردم پیداش نکردم کلی فکر کردم چرا نیست؟
ای کی یو سان رو که یادته همونطوری...................................................................................................................
بعد فهمیدم.....
لینکت کردم!


مرسی
ممنون
خدا کنه بتونم خودم رو پیدا کنم

احسان چهارشنبه 31 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 09:11 ب.ظ http://h

سلام داداشی خوشگل و نازم
الهی داداش احسان دورت بگرده
ببین عزیزم
من دقیقا می دونم تو چه حسی داری
من بارها اون حس رو تجربه کردم
بعد از کلی اذیت شدن و کلنجار رفتن با خودم مساله رو برای خودم حل کردم
به این نتیجه رسیدم خیلی وقتا ما تعبیر درستی از گناه نداریم
فقط چون بهمون گفتن فلان کار رو که اتفاقا خیلی هم دوست داریم گناهه فقط بخاطر اینکه همش بهمون گفتن اون کار گناهه باورمون شده که واقعا گناهه
این احساس گناه برای کاری که واقعا و عقلا نمی تونه گناه باشه آدم رو بیچاره می کنه
این احساس گناهها مثل کنه به آدم می چسبه و خون آدم رو میمکه
آدم بعد از یه مدتی افسرده میشه
مثلا فرض کن آقایونی که مشخص کننده گناهند یه روز تصمیم بگیرند نوشیدن آب رو هم حرام اعلام کنند
پس چون حرام شده نوشیدن آب میشه گناه
حالا تو هی سعی کن آب نخوری که خدای ناکرده گناهی صورت نگرفته باشد و آن دنیا خدا با مواد مذاب به سراغت نیاید
آخه کدوم عقل سلیمی قبول می کنه که خوردن آب گناه باشه
تازه از همه بدتر اینه که تو از شدت تشنگی یه کمی آب بخوری و وای خدای من کنی که چرا گناه کردی و این عذاب وجدان مثل خوره بیفته به روحت
اول باید واقا تعبیر درستی از گناه پیدا کنیم
بعد بخاطر اون عذاب وجدان بگیریم
بی انصافیه که انسان بخاطر برآورده کردن نیازهای زندگیش کاری انجام بده که به هیچ بنی بشری آسیب نمی رسونه ولی متاسفانه بخاطر حکم اهالی منبر که خودشون اکثرا طبق گفته های خودشون که تقریبا همه چیز رو حرام اعلام کردن از همه گناهکار ترند
خلاصه بی انصافیه که در اون صورت آدم احساس گناه الکی داشته باشه و به انواع بیماریهای روحی مبتلا بشه
بیایم این کنه های عذاب وجدان رو که فقط داره رمق ما رو میگیره بریزیم دور و یه نفس راحت بکشیم
داداش گلم
من تو رو خوب میشناسم
تو اصلا اهل گناه نیستی
فقط الکی بعضی کارهای ضروری وبی عیب رو گناه تصور می کنی
بیاییم از زندگیمان لذت ببریم
خوش باشی آهو بره داداش
راستی منتظرتم بیای پیشم عزززززززیزززززم

برگ پاییزی جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 12:30 ب.ظ http://www.bargepaiizi.blogfa.com

سلام
خیلی زیبا نوشتی
گاهی آدم دلش تنگمیشه
برای هیچی...
برای هیشکی
اما تنگه

فرشته جمعه 2 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:45 ب.ظ http://www.nostop.blogfa.com

دی پیر می فروش که ذکرش به خیر باد
گفتا شراب نوش و غم دل ببر ز یاد

گفتم به باد می دهم باده ننگ و نام
گفتا قبول کن سخن و هر چه باد باد

مسعود یکشنبه 12 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:11 ب.ظ http://masoudiha.blogfa.com

هممون یه کارایی کردیم که نمیخوایم کسی بدونه،ولی خوب که به خودم نگاه میکنم خیلی از قبل بهتر شدم. خیلی به خدا و به مولام علی توکل میکنم. کاری که یه زمانی بهش میخندیدم اما الان همه چی عوض شده. من زنده ام چون خدا می خواست.

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد