کویر

سلام 

امروز صبح رفتم بازار تهران .. 

برای اولین بار بود که اونجا می رفتم 

خیلی زیبا بود 

واقعاً دوست داشتنی بود 

شلوغی بازار،مردم،فروشنده ها،دست فروش ها،گاری چی ها و... 

شور عید هم اضافه شده بود و چند نفری هم موزیک می زدن و مردم بهشون عیدی می دادن 

کلاً قشنگ بود 

 

چند روز پیش بالاخره یه دوربین عکاسی گرفتم تا شروع به عکاسی کنم 

 

فردا هم یه برنامه ی کویر نوردی داریم که دو روز رو توی کویر هستیم 

یه شب هم اونجا می خوابیم 

فکر کنم تجربه ی خوبی بشه و خوش بگذره 

نظرات 3 + ارسال نظر
اب-بابا جمعه 21 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.ab-baba.blogfa.com

سلام بر اریانا ، دانشجویی که یکباره 10 جلد کلیدر رو با هم میخره و نامش رو در میان وبلاگ نویسان دانشجو ثبت میکنه !!!!
رفتی تیمچه حاجب الدوله ؟
در ضمن بابت چند مدت غیبتم هم عذر خواهی میکنم .

دختر نارنج و ترنج یکشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 03:23 ب.ظ http://toranjbanoo.blogsky.com/

آریانای عزیز
سلام
خوبی؟؟؟ به به.. بازار رفته بودی؟ من تا حالا نرفتم... اصلا تصوری ازش ندارم. اما دلم خیلی می خواد یه سر برم و ببینم چه شکلیه.. مامان می گه همین روزها می برمت. الله اعلم!
دوربینت هم مبارک... انشالله عکساشو می گذاری ما ببینیم که...
خوش به حالت.. کویر!!!!!‌ جای ما رو هم خالی کن اونجا..
خوش باشی عزیز..

شهرآشوب سه‌شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 01:52 ق.ظ

خبر فوق العاده روی تلکس تمام خبرگزاری ها:
وبلاگ شهرآشوب رسما افتتاح شد.
به گزارش تمام خبرگزاری ها قراره تمام بلاگ ملاگ رو بتروکنه ....
[چشمک]
گزارشگران از سطح تمام دنیا خبر دادند که از بس دم در این بلاگ زنبیل گذاشتند تا کامنت اول رو ببرند صنعت زنبیل بافی با رونق 1000 درصدی روبرو شده ...
و قراره که اوپک زنبیل بافی تشکیل بشه...
www.shahrashobtarin.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد